Har dere noen planer for helgen?

Vask av bil i morgen, filmkveld med barna på kvelden ❤️ Søndag blir det "morsdag-feiring" hjemme hos min mor. Det blir koselig! :)

Jobbe 9-18, så hjem og slappe av. På søndag blir det hjem til mamma, deretter feire valentine med forloveden :)

Feire min 30-års dag i morgen. :-)

Og søndag skal vi senke biff i havet. (En form for mørning vi skal begynne med).

Jobber hele helgen :(

Her er jeg hjemme HELT alene for første gang siden vi fikk barn for litt over to år siden :) alene helt til søndag. Guttene mine er på fjelle å aker og står på ski.

Så nå skal jeg bare slappe av, se på film/serier, ta lange bad og lage god mat helt frem til søndag :happy:

Om 6 mnd. blir det nok noen år til neste gang jeg kan få slike muligheter igjen, så håper guttene kommer seg på guttetur et par ganger til før den tiden :D

Låne bort minste noen timer for første gang :) Spennende!

Biff i havet? Det må du fortelle mer om :)
Aldri hørt om før.

Hilsen hobbykok :D
Jo det er for mørning. Senker en vakumpakket biff ned i havet, helst 200-250 meter. Det er trykket som gjør at den mørner så godt.

De hadde senket kjøtt i havet på en rigg, der mannen jobber, og det hadde blitt såååå godt. :)

Både samboer og jeg er ikke helt i form, så vi tar turen til foreldrene hans for å få litt avlasting med frøkna :)
Hun er supersnill hun altså, må bare aktiviseres hele tiden når hun er våken.

Vi skal på årsfest med jobben til mannen ikveld. I morgen er det morsdag og da skal vi feire hos mine foreldre. Det blir veldig kos :)

Film, mat, sofaen og total slækkings!
Tok med meg mannen på skitur tidligere idag - han var fyllesjuk så jeg tenkte det var passende "straff"! Må ikke tro han bare kan drikke og kose seg mens jeg ikke kan det.....

Film, mat, sofaen og total slækkings!
Tok med meg mannen på skitur tidligere idag - han var fyllesjuk så jeg tenkte det var passende "straff"! Må ikke tro han bare kan drikke og kose seg mens jeg ikke kan det.....

Back
Topp