Har dere noen planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ikke veldig mye spennende. Blir en tur ut dersom været holder seg sånn nogenlunde. Ellers skal jeg jobbe på søndag.

Ikke noen voldsomme planer her, og det kjennes så utrolig deilig:D
Nå har det enten vært jobb eller masse besøker hver helg...så det å kunne slappe av og ta ting mer på sparket denne helgen skal bli godt:D:D

Denne helgen er det fotballcup og det blir moro! Ellers skal vi ha en rolig helg håper jeg ;). Har vært litt for mye den siste tiden på alle fronter.

Bytte dekk på bilen.
Besøke min syke mormor som vil se oldebarnet sitt. Meg er det tydeligvis ikke så farlig med. :p
Rydde rydde rydde.
Tur i marka hvis fint vær.

Det gledes. :)

Vi skal være med båten over fra Sandefjord til Strømstad i morgen, på søndag begynner vi og flytte ting over fra her vi bor nå til det nye huset vårt :)

Vi skal på svangerskapskurs i morgen, det blir spennende :) Ellers blir det nok mest sløving og sofakos på meg iallfall :p

I dag skal sambo og svigerfar fortsette prosjekt veranda, før vi skal taue bilen min til svogeren min som skal se etter feil. Deretter rydde og vaske, før en kompis av sambo kommer i kveld :-) i morgen kommer onkel med lekestua jeg skal arve fra mamma, også skal vi hugge ned no busker osv :-) søndag skal vi nyte i ro og fred!

Vi har barnefri så hadde vert greit å født (uke 38 i morgen) ellers skal bi i konfirmasjon på søndag

I morgen skal jeg jobbe og på søndag skal vi i konfirmasjon :)

Vi skal straks reise på hytta. :)

Absolutt ikke! Jeg skal bare kose meg! slappe av og ikke gjøre noe som helst!

Må scrappe noen kort, se over en bunke lekser, rette en bunke med carlsten-tester, og forberede elevsamtaler. Livet som lærer. Er meldt bra vær i helga, endelig, så håper å få vært litt ute også. Ellers planlegger jeg å nyte sofaen!

Skal være med snuppa i bursdag til en i bhg, ellers ingen planer :)

Jeg har hvert på farta i hele dag, kvelden skal nytes på sofaen. Om været er fint tenkte jeg vi kunne gå til byn og leke på lekeplassen i helgen :)

Back
Topp