Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg skal sove.. Sove. Sove.. Og forhåpentligvis dra med mannen på plantasjen og handle litt planter til balkongen! Men først: Montere IKEA-skohylle og henge opp knaggrekker i gangen.. Så er det sofan resten av kvelden! <3
I kveld skal jeg avslutningsfest for en kollega, i morra og søndag skal jeg på jobb og søndag ettermiddag skal jeg avgårde å farge vipper og bryn på to jenter.
Har lovet femåringen at vi skal se doktor proktors prompepulver på kino vet ikke hvem som gleder seg mest, meg eller dattera, haha ellers nyte været! Håper jeg overlever, har nettopp støvsuget halve huset... Som jeg egentlig er smertelig klar over jeg ikke bør. Og nå har jeg supervondt i bekkenet :/ krysser fingrene fot at jeg ikke har tatt vann over hodet.
Hvis noen vil bytte kropp så hyl ut, min viser for andre gang at den missliker sterkt å måtte bære på ett barn. Ser ut som det blir krykker og hyl og skrik denne gangen også.
Ellers ellers er livet finfint
Skal på gamlehjemmet å besøke samboers bestemor...Yeee, alle hjerter gleder seg ! Ellers skal vi prøve å få opp igjen trampolinen, den er høyt savnet av fireåringen
rydde, vaske, støvsuge, organisere, ha unger på besøk, dra på barnebursdag, ha casualle middagsgjester, hente barnevakten, dra på sosial sammenkomst med mannen, kjøre barnevakten hjem i igjen på søndag, så ut på hytta til en vennefamilie i forhåpentligvis godt vær.
eg er alene med mine to gull, (i 14 dager) så det blir vel full rulle.. skal i barnebursdag til bestevennina til data mi i måro og på middag til svigers på søndag ellers få planer...
Heldig dere som orker å gjøre noe
Ufff..jeg er helt sliten og orker ikke noe. Jeg har lavblodtrykk som gjøre at jeg blir svimmel og trøtt i tillegg til kvalmen og oppblåst magen.
Jeg har dårlig samvittighet for min 3 åring. vi er alene hjemme, vi får se om vi kan ta en liten tur senere.
Får besøk av min tante og kusine i dag,så blir kringle og vaffel! Er i dag 10+5,så har ekstremt lyst til å fortelle de om det,siden jeg sjelden ser de ansikt til ansikt.. Men min kjære sa NEI så fort jeg nevnte hva han syns om det.. Ble litt lei meg da,men jeg får bare respektere det,vi er jo to om slike avgjørelser :|