Har dere noen planer for helga?

Skal i et selskap i dag med ungene :) Så det blir nok artig! ;) Ellers skal vi til kirken på søndag :)

Ungene og jeg er alene hjemme i helgen, så vi tar det helt med ro. Tenkte å bake pepperkaker i morgen, så må en liten tur på butikken. Mulig vi stikker og ordner resten av et par julegaver. Ellers bare kos. :)

Idag skal vi først på badeland med guttungen, så sksl jeg se ski på TV og i kveld har jeg bestilt fødsel:)

Vi får besøk av svigers i dag og i morgn skal vi på trilletur også en tur på senteret :)

Tenkte å bake i dag, også er det familieselskap i morgen :)

Idag skal vi først på badeland med guttungen, så sksl jeg se ski på TV og i kveld har jeg bestilt fødsel:)
Håper det blir fødsel på deg da :)

I dag skal eldste gutten en tur på no nissegreier med tanta si, deretter til mormor på besøk. Vi andre skal da slappe av og bygge sammen pepperkakehus. I morgen skal det pyntes og pepperkaker bakes :-)

Frøkna har gått til ei venninne, jeg ligger å håper å bli kvitt litt kvalme før jeg setter igang med husarbeid og handling. Ellers så er planen litt baking og besøke besteforeldrene mine i morgen.

Ta det med ro :-)
Har bakt pepperkaker og gått tur idag, så blir det tidlig middag her idag :-)
Kanskje lage serinakaker i morgen :-D

Back
Topp