Har dere noen oppussingsprosjekter?

Søtnos*

Glad i forumet
Før bebin kommer? Her skal vi ta badet , endelig  
Også skal vi lage soverom , bod og kjellerstue nede. Og lage en trapp ned.

Som dere skjønner at vi nok å finne på disse mnd

Det har vi Vi holder på å bygge helt nytt hus, så her blir det også nok å henge fingrene i

Vi får motivere oss sammen:D

Engel skrev:

Det har vi Vi holder på å bygge helt nytt hus, så her blir det også nok å henge fingrene i

Vi får motivere oss sammen:D

Oh yes!

Vi hadde planer om å male stuene, trappen og trappeoppgangen. Hadde til og med plukket ut farger. Men så ble jeg gravid... :) Og gravide skal vel ikke male, så da blir det nok utsatt. Det blir for mye for husbonden å ta alene... Så jeg må nok smære meg med tålmodighet og innse at det tar litt tid før det blir gjort, hehe :) 

Babylykke81 skrev:
Vi hadde planer om å male stuene, trappen og trappeoppgangen. Hadde til og med plukket ut farger. Men så ble jeg gravid... :) Og gravide skal vel ikke male, så da blir det nok utsatt. Det blir for mye for husbonden å ta alene... Så jeg må nok smære meg med tålmodighet og innse at det tar litt tid før det blir gjort, hehe :) 

Klart du kan male, bare bruk sens maling f.eks.! Luft godt og ikke sov i gasser fra oljemalingen så går det supert.

Vi håper vi kommer igang med husbygging før rusket kommer, men vi forhaster oss ikke akkurat nå, selv om vi håper vi kan klare det.

Har to barnerom som skal pusses opp DET gleder jeg meg til!! :) Men blir ikke noe av før etter UL

Ja,litt å pusse opp. Må pusse opp soverommet til lille gullet i magen. Så må me bli ferdig med terrassen som me har begynt på. 

Ja,litt å pusse opp. Må pusse opp soverommet til lille gullet i magen. Så må me bli ferdig med terrassen som me har begynt på. 

Her har vi akkurat kjøpt hus og skall bygge nytt bad, male diverse flater i hele huset og legge litt gulver;) Tipper det blir topp å ha litt å gjøre fremover jeg;) Sånn i tillegg til lille/store Trymmen på 7 mnd;)

Ja vi har endel å gjøre. Nå holder vi på med soverom, så har vi enda ett bad vi må ta også ett kjøkken, vi har endel ute også som vi må ta til sommeren, mer enn nok å henge fingrene i , men vi liker det :D

Flytta inn i nytt hus rett før jul, så har allerede mala en del. Nå er målet å innrede murkjelleren! I alle fall få flyttet vaskerommet ned dit :) Dermed må vi også pusse opp det gamle "vaskerommet/doet"..

Vi bor i nytt hus!
Ene gjesterommet skal bli til barnerom, så litt maling / tapetsering blir det vel

Vi bygger hus :D Mannen gjør alt av arbeid på huset så vi har mere en nokk med det ;).

Vi skal bygge på huset, sannsynligvis i to trinn, forhåpentligvis kan vi få gjort det nå i sommer slik at det er klart til babyen kommer!

Back
Topp