Har dere noen merkelige uvaner?

Kineblomst

Gift med forumet
Ja, som dere må gjøre hver dag? hehe

Når jeg våkner og står forran speilet så må jeg synge den derre *Nå kommer tøffe tøffe tøffe tøff*...

ORIGINAL: Qualitas

Når jeg våkner og står forran speilet så må jeg synge den derre *Nå kommer tøffe tøffe tøffe tøff*...

He he he....

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: Qualitas

He he he....

litt spøk da.. men har gjort det et par ganger...

Jeg klarer ikke å legge meg til å sove dersom jeg vet en skapdør/skuff eller lignende står oppe et eller annet sted i huset. [8|][8|]
Ikke tvangstanke. Jeg må ikke sjekke alle før jeg går å legger meg.

ORIGINAL: Eier av en gutt

Jeg klarer ikke å legge meg til å sove dersom jeg vet en skapdør/skuff eller lignende står oppe et eller annet sted i huset. [8|][8|]
Ikke tvangstanke. Jeg må ikke sjekke alle før jeg går å legger meg.

He he, litt sånn som meg, vekker mannen for å spørre om døren er låst :P hehe

Må alltid ha ytterdøra låst..Skulle tro jeg er redd for naboene..Men de er faktisk litt skumle da [8D] Og jeg MÅ sjekke før jeg legger meg, selv om jeg vet og husker jeg har låst døra.

Og før jeg sovner bruker jeg å legge høyre fot oppå venstre mens jeg ligger på magen og gnur venstrefoten fram og tilbake, ellers får jeg ikke sove..[:-]

ORIGINAL: NinaTherese

Må alltid ha ytterdøra låst..Skulle tro jeg er redd for naboene..Men de er faktisk litt skumle da [8D] Og jeg MÅ sjekke før jeg legger meg, selv om jeg vet og husker jeg har låst døra.Og før jeg sovner bruker jeg å legge høyre fot oppå venstre mens jeg ligger på magen og gnur venstrefoten fram og tilbake, ellers får jeg ikke sove..[:-]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Selv om jeg vet at ytterdøra er låst - fordi jeg låste den når jeg kom hjem - må jeg sjekke før jeg legger meg
Skapdørene på soverommet må være lukket - ellers må jeg stå opp og lukke de.
Bare jeg som kan henge opp våte klær, de må henge på en spesiell måte på tørkestativet

he he :P

Jeg må alltid helle vaskemiddel i vaskemaskinen før jeg har oppi skyllemiddel.
Når jeg skal sove er jeg nødt å ha foten borti sambo sin fot, slik at jeg vet han er der[8D]
Når jeg pusser tennene må jeg ha vann på tannkosten før og etter jeg har hatt på tannkrem.

Jeg sjekker alltid ytterdøra... må ta i låsen.. samme med døra som går ut til kottet på kjøkkenet.. så må jeg ta i alle knottene på komfyren for å sjekke at de er avslått.... Ellers tror jeg jeg har det bra[8D]

Jeg må legge fram klær til meg og barna før jeg legger meg, og legge fram vaskeklut og bleier klart på stellebordet. Jeg må også slå tannbørsten tre ganger i kanten på vasken før jeg legger den i skapet. Mannen er tannlege, og MÅ bruke tanntråd før han legger seg, enten han er hjemme eller borte. [:)]

Ja jeg MÅ re opp senga, før jeg går ut av den omtrent, [&:] nytter ikke å skynde seg ut av den, for putene
må fikses mens jeg er oppi der, og dra for gardinene (er inntil veggen med vindu), så må jeg riste dyna og legge
den pent over.. og på med pynteputene! Så kan jeg gå på do osv.
Også er det sengene til ungene, på MIN måte.. [:-] så de kan ikke gjøre det selv[X(]

Ellers må også skapdørene være igjen [:D] døra kunne godt ha stått på vidt gap for alt jeg bryr meg om det..haha

Godt å høre det er flere som er normale her inne [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Ja jeg MÅ re opp senga, før jeg går ut av den omtrent, [&:] nytter ikke å skynde seg ut av den, for putene
må fikses mens jeg er oppi der, og dra for gardinene (er inntil veggen med vindu), så må jeg riste dyna og legge
Også er det sengene til ungene, på MIN måte.. [:-] så de kan ikke gjøre det selv[X(]

Ellers må også skapdørene være igjen [:D] døra kunne godt ha stått på vidt gap for alt jeg bryr meg om det..haha

det med ungene sine senger bør du være litt forsiktig med så de ikke lærer av det og får skikkelig OCD[&:]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Lena Levegg

det med ungene sine senger bør du være litt forsiktig med så de ikke lærer av det og får skikkelig OCD[&:]

wææææ [X(]

og ja er klar over problemet, og Robin mener han klarer det fint selv [:-]  (men da faller teppet av, også sitter de med olabukser som
er sandete rett på lakenet, og da må jeg bytte det hele tiden[X(]) 

Har til og med fått litt kjeft fordi det visstnok kommer midd i senger som blir redd opp med en gang, så jeg har prøvd å
stå opp uten å re opp sengen, men jeg bare dirrer innvendig [&:][8D] forferdelig uvane!!!!

Jeg klarer ikke å reise bort/legge meg hvis det står igjen noe på bordet, eller om lekene til snuppa ikke er ryddet opp.
Klarer heller ikke la oppvasken stå i vasken feks, eller enda verre: På benken!
Jeg klarer ikke å la være å rydde hos vennene mine, hvis det er rotete der.

Også klarer jeg ikke å sove på et rom det er støv på[:'(][&:]

ja må sjekke at døren e låst, selv om eg vet den e det..
ellers må eg ha skyllemiddel oppi før vaskepulver..
må alltid ha rene negler,
lysne på bordet må stå på en spessiel måte.
håndklene må bli brettet på en spess måte og ligge rett og samme side oppå en annen[X(]

jeg må sjekke at verandadøra og utgansdøra er låst!! gjerne to tre ganger før jeg går ned[:-]
jeg må ofte stå opp å sjekke av stekeplatene er av.

jeg MÅ ha et glass vann før jeg legger meg! hvis ikke tror jeg at jeg tørker ut[8D]

jeg MÅ tisse rett før jeg legger meg! jeg kan ha tissa en haltime før, men jeg MÅ tømme heeeelt før jeg går i seng[:-]

putene i sofaen må ligge på MIN måte!

[:D]

Back
Topp