Kineblomst
Gift med forumet
Ja, som dere må gjøre hver dag? hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Qualitas
Når jeg våkner og står forran speilet så må jeg synge den derre *Nå kommer tøffe tøffe tøffe tøff*...
ORIGINAL: Eier av en gutt
Jeg klarer ikke å legge meg til å sove dersom jeg vet en skapdør/skuff eller lignende står oppe et eller annet sted i huset. [8|][8|]
Ikke tvangstanke. Jeg må ikke sjekke alle før jeg går å legger meg.
ORIGINAL: NinaTherese
Må alltid ha ytterdøra låst..Skulle tro jeg er redd for naboene..Men de er faktisk litt skumle da [8D] Og jeg MÅ sjekke før jeg legger meg, selv om jeg vet og husker jeg har låst døra.Og før jeg sovner bruker jeg å legge høyre fot oppå venstre mens jeg ligger på magen og gnur venstrefoten fram og tilbake, ellers får jeg ikke sove..[:-]
ORIGINAL: MathiasOgMamma
Selv om jeg vet at ytterdøra er låst - fordi jeg låste den når jeg kom hjem - må jeg sjekke før jeg legger meg
Skapdørene på soverommet må være lukket - ellers må jeg stå opp og lukke de.
Bare jeg som kan henge opp våte klær, de må henge på en spesiell måte på tørkestativet
ORIGINAL: Lena Levegg
Ja jeg MÅ re opp senga, før jeg går ut av den omtrent, [&:] nytter ikke å skynde seg ut av den, for putene
må fikses mens jeg er oppi der, og dra for gardinene (er inntil veggen med vindu), så må jeg riste dyna og legge
den pent over.. og på med pynteputene! Så kan jeg gå på do osv.
Også er det sengene til ungene, på MIN måte.. [:-] så de kan ikke gjøre det selv[X(]
Ellers må også skapdørene være igjen [:D] døra kunne godt ha stått på vidt gap for alt jeg bryr meg om det..haha
ORIGINAL: carinasverden
ORIGINAL: Lena Levegg
Ja jeg MÅ re opp senga, før jeg går ut av den omtrent, [&:] nytter ikke å skynde seg ut av den, for putene
må fikses mens jeg er oppi der, og dra for gardinene (er inntil veggen med vindu), så må jeg riste dyna og legge
den pent over.. og på med pynteputene! Så kan jeg gå på do osv.
Også er det sengene til ungene, på MIN måte.. [:-] så de kan ikke gjøre det selv[X(]
Ellers må også skapdørene være igjen [:D] døra kunne godt ha stått på vidt gap for alt jeg bryr meg om det..haha
det med ungene sine senger bør du være litt forsiktig med så de ikke lærer av det og får skikkelig OCD[&:]