Har dere noen magefølelse på kjønn?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Er såå spent! Har en gutt og en jente fra før.. noe sier meg at jeg får jente, men samtidig ikke:hilarious: aldri hatt noen magefølelse på kjønn tidligere, så jeg får vel ikke det nå heller tenker jeg :dead: har dere noen magefølelse på kjønnet? Har dere hatt det tidligere og det har stemt? :)

Jeg tenker gutt...vet ikke hvorfor. Har gutt fra før, og de første ukene er heeeelt annerledes enn de var med første, så kanskje det er ei lita jente:happy::happy:

Med første ante eg ikkje...Med andre følte eg at det var jente og det stemte.
Tipper jente eller tvillinger denne gang:hilarious:

Jeg vingler litt... Med første bare visste jeg at det var gutt ❤ Denne gangen er jeg usikker. Jeg har lyst til å si gutt denne gang også, men er usikker på om det er min reelle magefølelse eller om jeg tenker det bare fordi det er det vi "håper" på. Blir overlykkelig for jente også altså, men vi har liksom sett for oss to gutter ❤

Jeg bare "vet" at det er en gutt :Heartblue Det stemte de to andre gangene:Heartblue:Heartblue

Både jeg og samboeren tror det er jente, men jeg håper det er gutt :p

Min mor og to av mine næreste venninner har sagt i mange år at mitt første barn blir jente! Selv har jeg ingen formening enda :joyful:

Vi har 3 boys fra før å med de kastet jeg opp fra uke 5 og slet skikkelig. Men denne gangen her har jeg ikke begynt med det enda. Føles anderledes. Så mulig jente selv om det kanskje blir en gutt? Hehe

Ingen spesiell følelse, men veldig annerledes start på dette svangerskapet enn med guttene mine. Så ville kanskje tippet jente

Med første så hadde jeg en følelse av at det var gutt, sikkert fordi jeg hele tiden har trodd at min første ville være det, haha.

Men uken før ultralyd så våknet jeg en morgen og bare ja, det er ei jente! Som en lyspære. Og der var det ei jente som viste seg frem på den ultralyden.

Denne gangen, om det har gått bra, har jeg ingen anelse. Det blir hva det blir:Heartred

Aldri vært gravid før, så har ingenting å gå etter, men forestiller meg alltid jente når jeg tenker frem i tid, men det kan jo like godt slå andre veien. Blir perfekt uansett da:Heartred

Noe sier meg at det kan være jente denne gangen. Hadde sterk guttefølelse sist, og det stemte. Ble dog litt «påvirket» av alle sånne artige teorier og greier, så da begynte jeg å tro jente :hilarious:

Så gøy at noen har en følelse på kjønnet :D skulle ønske jeg også hadde det! Kanskje det kommer senere :D blir spennende å se om det stemmer med de som har en følelse på hva det er :D

Så gøy at noen har en følelse på kjønnet :D skulle ønske jeg også hadde det! Kanskje det kommer senere :D blir spennende å se om det stemmer med de som har en følelse på hva det er :D

Forrige termingruppe hadde vi en sånn tippetråd hvor man tippet kjønn, fødselsdato, vekt, lengde og hvordan den startet. Kanskje vi kan ordne en slik når vi har kommet oss litt lenger? :)

Veldig usikker, magefølelsen heller litt mot gutt. Håper litt på jente, men blir selvfølgelig superglad uansett ❤️

Har en jente og gutt fra før. Jeg tror det blir jente denne gangen. Har stemt med kinesisk fødselskart med de 2 første. Er 4+2 nå og ingen tegn til kvalme. Slik var det da jeg gikk gravid med jenten min. Var kjempekvalm med gutten og tålte ingen lukter:grumpy: spent på å se om det stemmer:)

Jeg har en følelse på gutt :Heartblue vet ikke hvorfor! men blir glad uansett - bare bebbisen er frisk :Heartred

Med forrige var jeg helt sikker på det var gutt, og jeg hadde rett. Da hadde jeg nesten ingen symptomer før uke 10, og jeg spydde resten av svangerskapet :depressed: denne gangen føler jeg meg super gravid! Tenker det kanskje er ei jente eller at det er 2 :oops:

Back
Topp