Har dere noen magefølelse mht

Alt føles likt som da jeg var gravid med snuppa, så følelsen sier jente [emoji173]️ men vært koselig med en av hver også [emoji7] så lenge den er frisk så [emoji106]

Jeg har vært gravid med en av hver, og hvis formen min har noe å si så tror jeg at det er ei jente. Med gutten merket jeg ingenting før rundt uke 8, og da var jeg bare trøtt og litt småuggen. Med jenta vår jeg skikkelig kvalm fra starten av.

Siden jeg er voldsomt kvalm nå tror jeg sjansen er størst for ei jente. Men hadde blitt veldig glad for en gutt også

Jeg har vært gravid med en av hver, og hvis formen min har noe å si så tror jeg at det er ei jente. Med gutten merket jeg ingenting før rundt uke 8, og da var jeg bare trøtt og litt småuggen. Med jenta vår jeg skikkelig kvalm fra starten av.

Siden jeg er voldsomt kvalm nå tror jeg sjansen er størst for ei jente. Men hadde blitt veldig glad for en gutt også

Hehe jeg hadde ikke nooooe kvalme når jeg var gravid med jenta mi :p kun små uggen om jeg ikke spiste jevnt :) var kun trøtt og meget ømme pupper :p
Alle trodde jeg fikk gutt siden jeg ikke var dårlig [emoji23] artig at det er så forskjell :)

Har en liten magefølelse på at det blir gutt, er også mange flere gutter i familiene våres en jente. Trodde det sist og, men det var jente :happy:

Back
Topp