Har dere noen magefølelse mht

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
..hvilket kjønn den lille spiren har?

Jeg har gutte-følelse nå. Hadde det samme med nr 1, og tok feil :wacky:

Nei... fokuserer bare på om det lever eller ikke jeg

For meg er det samme hvilket kjønn. Så jeg tenker ikke noe på det. Kjenner jeg er veldig avslappa i forhold til det.

Ikke noe kjønn jeg ønsker mer en et annet. Har en gutt og en jente fra før. Men om noen har et ønske om ene eller andre tenker jeg at det er helt ok. Slikt kan en ikke styre:)
Føler det er en jente inni her. Har hatt rett de to andre gangene men er nok tilfeldig. Denne gangen er ihvertfall svangerskapet veldig likt på det med storesøster så langt.

Har jentefølelse :) hadde guttefølelse sist og det stemte.

Aner ikke, har ingen følelse ang. kjønn. Ønsker meg en jente siden jeg har gutt fra før, men begge deler er hjertelig velkomne:Heartred

Var sikker forrige gang. Usikker denne gangen.
Teoretisk sett er det større sjanse for gutt.

Har ikke peiling, tenkte jente når jeg fikk positiv men har ingen spesiell følelse :-)

Hadde vært gøy med gutt, da vi har jente fra før, men begge deler er hjertlig velkomne. Men jeg har en magefølelse om at det er jente, og det har mannen også. Han har bare tenkt på jentenavn :hilarious:

Tror jente[emoji846]

Hvorfor er det egentlig større sjangse for gutt?

Y-cellene svømmer litt raskere enn x-cellene, så for at det skal bli jente må cellen ligge klar og vente på egget når det slipper for å ha noen sjanse. Og for at de skal overleve ventingen må det jo naturligvis være optimale forhold for dem. Antar at det er derfor det er større sjanse for gutt en jente.

Hvorfor er det egentlig større sjangse for gutt?
Fordi vi ikke hadde sex på 10 dager for å så egge inn aksjene 12 timer etter en positiv EL-test.

I tillegg har min mann tatt sædanalyse 4 ganger og alle hans svømmere er i kategori A når det gjelder bevegelighet. Virkelig ingen i kategori B og C. Problemet er at antallet er færre enn normalen. Derfor sliter vi med å bli gravid. Så jeg tror mannen min klarer å produsere bare gutter ;)

Fordi vi ikke hadde sex på 10 dager for å så egge inn aksjene 12 timer etter en positiv EL-test.

I tillegg har min mann tatt sædanalyse 4 ganger og alle hans svømmere er i kategori A når det gjelder bevegelighet. Virkelig ingen i kategori B og C. Problemet er at antallet er færre enn normalen. Derfor sliter vi med å bli gravid. Så jeg tror mannen min klarer å produsere bare gutter ;)
Oi! Intressant.. Lærte noe nytt der å :)

Back
Topp