Har dere noen helgeplaner ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Sende julekort, hente pakker, pakke inn pakker og bake pepperkakehus.

Dra i svømmehallen med frøkna og kose meg med mannen. Se broen og spise god mat!

I morgen skal vi på julebrunch til et vennepar.

I dag skal vi bare være inne i stormen og griseværet. Snuppa sover og jeg sitter med kaffekoppen og hører regn og vind herje utenfor. Deilig! :) så blir bare en rolig dag.
I morgen skal vi i julemiddag hos tanta mi, gleder meg til årets første ribbe!!!

Ingen store planer... Kanskje pakke inn noen gaver, lage pepperkaker.... Og lage en prøveribbe :D

Pakke inn julegaver
Hente kengubarnet
Hente pakker
Spille spill

I morgen :
Juleavslutning med turn halve dagen

Selskaper opp og i mente :-p Har en fireåring i dag og en som ble to i går, så da skal vi ha barneselskap i dag og familien i morgen. I kveld skal jeg i 35-årsdag.

Hadde mange planer. I steder blir det film , film og lek her hjemme. Sikkert en film til:p

Vi skal feire en veldig forsinket Thanksgiving med et vennepar (en amerikaner i hvert par) i dag, og i morgen blir det en morsom dag med skiaktiviteter og varm kakao. Det blir en fin helg! :)

I dag får vi besøk av et vennepar, med 3 barn, lenge siden vi har møttes :) I morgen ikke noen planer, men er veldig greit det også :)

Her er det peiskos i stormen. I kveld blir det hjemmelaget pizza og film med bonusbarnet :) Skal pakke inn julegaver, lage pepperkakeborg og bare kose oss!
I morgen blir det jobb på meg, og kos på gutta.

I dag skal vi ha middags selskap med pinnekjøtt :P GLEDE!

I morgen tenker jeg å lage troll deig. Å lage noen kreative gaver med småen :P i hovedsak hånd og kanskje fotavtrykk :)

Helt alene hjemme i stormen, hele helga!

Egentlig ikke. Kalkun middags-selskap her i morgen er vel det eneste. I dag er tuppa lånt bort til onkelen og tanta siden jeg er uvel fortsatt og pappaen er litt sliten etter en bursdag i går.

Dobbel barnebursdag, barnevakt på to av barna til en venninne og bake pepperkakehus :)

Back
Topp