Har dere noen helgeplaner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Dåp på søndag. Og det kaprer vel egentlig hele helgen :P

Kirken i morgen og søndag! Mini skal få 4 års bok:) ellers blir det shopping av nye klær til eldste..og søndag var planen og bake boller og invitere besteforeldre på kaffi:)

Vi skal vist på biblioteket i morgen og ellers bare slappe av tenker jeg :)

Jeg og samboeren har kjøpt wii u idag :D så det blir nok en del spill denne helgen :P

Gutten min skal ha bestekameraten på overnattingsbesøk, så det blir nok en super helg. Vi skal på kino i morgen ettermiddag, gutta og jeg, men før det regner jeg med at det blir fotballspilling og annen lek. Kjenner jeg dem rett (og det gjør jeg) blir det sikkert en litt sen kveld i morgen, men søndagen starter garantert med et brak kl. 06 uansett ;). Mandag er det rehab for meg har jeg på følelsen.... *fnis*

I morgen skal eldste først på barnebursdag så jeg og lille frøkna skal ut å gå litt på ski, når sambo og guttungen kommer hjem skal vi spise også videre for å feire 1-årsdagen til kusina mi. På søndag skal vi slappe av og ut å ake litt før vi kjører eldste til mamman sin :)

Jeg håper også på fødsel :)

Søndag skal jeg se femmila, i morgen må vi få shinet opp her i huset.

Imorgen skall meg og barnen på besøk hos en vennina. Søndag koser med oss me pappa. Ikkje mye tid me har isammen med han

Håper på fint vær og utelek med mann, barn og hund. :-) Ellers må jeg gjøre litt skolearbeid og ta husvasken etter et par travle uker, men prøver å ikke fokusere på de tingene. ;-)

I dag har vi feiret dagen til sambo, i morgen skal vi feire min søster. Søndag skal vi bare slappe av og lade opp til ny uke :-)

Full avslapping i dag. I morgen blir det shopping :D Trenger litt nye klær med plass til den voksende magen, og kanskje blir det noe fint til den lille også ;)

Slappe av hos svigermor. Poden og gubben skal i slalombakken :)

Back
Topp