Har dere noen helgeplaner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Jeg skal til kusina mi og sjekke ut babyutstyr :D

Jeg skal egentlig på kostymeparty i morgen men trur jeg blir hjemme. Så da får vi se om ikke vi finner på noe gøy om frøkna er blitt helt frisk. Ellers så blir det "kino" i stua og spille noen spill tenker jeg :)

Vi skal I bursdagsselskap til sønnen til venninda mi på Lørdag å vurdere bursdagsselskap til ei i bhg på søndagen :)

Ingenting :) hvertfall foreløpig.
Eller jo, får besøk av en kompis av sambo i morgen, spise litt mat, de tar et par øl og spille spill :-)

Ingen planer foreløpig. Far har frihelg og da må det nytes sammen med nurket ;)

Skal passe en bebis <3 Og så skal vi besøke noen venner sånn at ungene kan leke og hundene kan utfolde seg :)

Lørdag formiddag er det fam.besøk og jeg kjører derfra og på senvakt. Gutta blir der litt lenger og sitter på med noen andre hjem;) Søndag har jeg dagvakt, og resten av den dagen blir avslapping. Ser det snør ute nå, så kan jo håpe på en aketur også. Foreløpig veldig våt snø.

Ikke noen planer foreløpig... Barnedåp og masse besøk forrige helg så heilt greit med rolig helg ;)

Bursdag, bursdag og bursdag! I morgen har eldste bursdag, så hun skal ha besøk med hele klassen på 22:D:eek: Minste skal også i bursdagsbesøk til sin bestevenninne i morgen. Lørdag skal eldste i bursdags besøk til 2 andre jenter i klassen og familie besøk her hjemme på ettermiddagen. Søndag er det igjen besøk til nevøen som også har bursdag! Og min søster har bursdag i dag:D blir en herlig helg dette... Hehe

Barneselskap på lørdag.
Famimieselskap på søndag.
Sååå jeg skal bake og rydde og kave :-D

To barnebursdager - en klassekamerat på lørdagen, på et sted med lasertag, og kusinen hans på søndagen, familiekakebursdag. :)

Ingen planer foreløpig. Har sykt barn hjemme i dag så får se hvor lenge genseren sitter i. Blir vel mye kos tenker jeg :)

Skal ut å spise og drikke cocktails med barselgruppa!

Og så må jeg få satt meg ned og få gjort unna det siste til bryllupet, jeg skal gifte meg den 14 februar og har noen små mangler :-P

Vi skal feire bestefars 97årsdag på lørdag, søndag har vi ikke noe planer.

Back
Topp