Har dere noen gang opplevd?

Reinbue

Forumet er livet
At kassereren i en butikk har lagt ut for handelen din hvis du har glemt å ta med deg penger til butikken?
Det skjedde meg i går.. kjempeflaut.. jeg kunne jo ikke si nei når han tilbød seg. Så i dag fikk han tilbake pengene sine + litt til, håper han ble fornøyd.

Aldri......en risiko å ta da - for kassereren mener jeg[8|]

aldri gjort... fatter ikke at han turte[:-] altså, om han ikke kjente deg, men utrolig snilt av han.

han syns sikkert du var veldig pen[;)]

men utrolig snilt[:)]

han blir nok veldig fornøyd.. jeg er også litt sånn som kan tiulby meg å legge ut for folk, men ikke med store beløp da.. [;)]

jeg har aldri sett han før, så jeg er jo ikke no stamkunde i den butikken, i tillegg handla jeg for 320 kr eller noe sånn, så det var jo ganske mye penger egentlig.
Han fikk 400 kr av meg i dag da :)

Ja, jeg jobber jo på kiwi, og opplever minst 5 ganger om dagen at folk ikke har med seg kortet seg og ikke har nok penger.. hadde aldri lagt ut for noen kunder sånn jeg heller!!!

niks aldri!! Syns det var utrolig snilt av han! kjenner han/hun deg da? er du en stamkunde på en måte?

edit: *klasker seg i panna* hadde ikke lest kommentarene foran[8D]

Haha.. Han er da suuperheldig som fikk pengene igjen!!!![:D][:D]
Godt det var deg han "traff på", for ikke alle hadde kommet tilbake med pengene...

Back
Topp