Har DERE noen gang dumpa.... *inspirert*

Ja[8D][X(]

Åjada.. Har blandt annet sendt et par SMS'er, selv. [8D] Det var riktignok i de "gode, gamle dager".

Jeg har vel ikke gjort det...

MEN, min venninne bare forsvant en helg, stakars mannfolke var helt fra seg....
Når hu dukker opp igjen for alle andre, men nekter og ta tlf når han prøver å ringe, blir han jo enda mere fra seg stakar...
Etter å ha vært hjemme i 3 dager, sender hu han en meld på face! på face!!
Etterpå viser det seg at hu har tilbrakt helgen med hans kompis, som i tillegg hadde samboer ennå...

jada, stolt var jeg ikke men...

Mja...[X(] haha[:D]

Hehe, ja [:D] Jeg dumpa en på sms,- på min egen bursdag [8D] Han ble så syyykt slitsom etterhvert, skulle være med meg hele tiden, og det ble vel mye. Ikke faen om jeg skulle tilbringe bursdagen min med det gnagsåret der [:D][8D]

ja..han ene dumpa jeg på bursdagen hans..vi hadde vært sammen 1 mnd da og i løpet av hele den mnd så tenkte jeg over forholdet hele tiden om jeg likte han eller ikke(var 13-14 da)

og han siste jeg dumpa, dumpa jeg for 4,5 år siden pga samboeren min den dag i dag.. jeg hadde holdt på med meg selv om hva jeg skulle gjøre osv en god stund,og endelig gikk det opp for meg hva jeg måtte gjøre.. så jeg ringte til min x som da var min samboer,og sporte om han kunne komme hjem fra jobb pga jeg måtte snakke med han,og han kom.. jeg gjorde det slutt på en veldig fin måte,prøvde ivertfall..men han kjørte fort,og rett på jobb igjen[&:]

Mhm..

Jeg skrev et brev og fikk min venninne til å gi det til ham. På bursdagen hans. 16årsdagen that is. Han fikk en parfyme også da [8D]

Jeg har angret fælt på det der..[&o]
Han hadde kommet til byen jeg bodde i.. vi skulle spise middag og gå på kino.
Så ham sitte på en trapp i byen, stakkars. Ventet en evighet på bussen hjem igjen.

Herregud, for et naut jeg var!
Fine gutten!

Jepps...

Han ringte meg når han var på vei hjem fra Oslo, gledde seg til og se meg igjen og bladibladi bla.. Jeg gjorde det slutt over telefon..[:-]

Forholdet hadde ikke vart lenge, og jeg hadde abselutt ikke følelser for fyren engang.. Men jeg var 14 år.. Så da var det vel bare om å gjøre å få seg en type da..

Ja... men må innrømme at jeg angrer veldig nå i dag, og skulle ønske jeg gjorde det på en skikkelig måte.

Tja, gjorde det slutt over melding med den første seriøse kjæresten.

Vet jeg ikke skulle gjort det, men jeg var så lei at jeg ikke orket å bruke tid på å treffe han.
Og bestevenninna mi (som også var bestevenninna hans) hadde allerede ødelagt mye av forholdet vårt.

Vi er veldig gode venner den dag i dag, og han gir meg rett som det er noen små sommerfugler i magen [:)]

Ja. Dumpa ham da han kom hit på besøk fra utlandet. Første dag av et ukes opphold til og med...

Faktisk ikke..!

Eller den første jeg dumpa, dumpa jeg etter en fest. Men vi lå hele natta og prata om det, og var ikke fulle noen av oss. Så vil ikke si at det var så voldsomt stygt gjort av meg.

Andre dumpa jeg hjemme hos meg. Det resulterte i at han kasta en kniv etter meg, så man kan vel trygt si at det er et brudd jeg ikke angrer på.

Andre bruddet ble vi egentlig enige om over tlf at det var best å gjøre det slutt, men avtalte at han skulle komme opp til meg (bodde 1 times kjøring fra hverandre) noen dager etterpå så vi fikk prata og avslutta det skikkelig.

Så har egentlig aldri opplevd noen simple brudd fra min side..[:)]

hhahah jaa[:-][8D]

Da jeg var 15 sendte jeg mld til en jeg hadde vært sammen med i 4 mnd og gjorde det slutt.. 2 min etter sto han utenfor og grein og klarte å overtale meg til å ikke gjøre det slutt likevel.. 2 uker etterpå gjorde jeg det slutt ved å fortelle at jeg var sammen med han bare for å komme nærmere broren hans..(var super forelska i broren)[X(]

Og da jeg var 16 var jeg sammen med en jeg ikke likte i det hele tatt, men turte ikke gjøre det slutt. Så jeg var utro mot han bare for at han skulle gjøre det slutt.. Men da han fant det ut ble han bare veldig lei seg og ga meg en sjanse til.. haha.. Jeg bare eehh du burde ikke det altså, best med bare en sjanse[X(] haha uff[8D]

Ja. Eller, nei..
Eksen min sendte melding fra MIN tlf til han jeg rota med, og sa at det var slutt på det nå, at han (eksen) og jeg var sammen igjen, osv..

Jada, vi ble sammen, men det var ikke på den måten jeg skulle avvise han andre, da... [8|]

nei.. eller jeg var ikke så hyggelig da jeg gjorde det slutt med eksen, men han fortjente ikke bedre heller.. han fikk høre sannheten om hva jeg mente om han. eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere

Back
Topp