Har dere noen dyr?

^Yakine^

Glad i forumet
Vi har to hunder :-) To Hvite Gjeterhunder, en korthåret og en langhåret :-) noen kaller rasen hvit schäfer også. På http://www.hvitgjeterhund.no ser dere hvilken rase dette er :-) Tidligere hadde jeg en katt, men min nåværende sambo er allergisk desverre... Jeg elsker dyr, og kommer nok alltid til å ha et eller annet dyr i livet mitt:-)
 
Vi har en katt :)
 
Jeg elsker katter! :) Har en pus nå...helt vanlig huskatt. Hvit og svart...
 
Vi har en hund, en liten chinese crested powder puff:)
 
Jepp da.. Her har vi ikkje mindre enn 3 katter og en hund.. :) Kjekt med dyr og barn!
 
En engelsk setter :) Drømmer om katt, men får ikke sambo med på å ha flere enn ett dyr om gangen
 
Vi har to staffordshire bullterrier gutter (en på 3 år og en på 7 mnd) og en jentepus på snart 11 år :)
 
Har en del hybelkaniner, både blanding- og renrasede
 
vi har to katter og en kanin :-)
ej synst det er viktig at mine barn veks opp med dyr :-)
 
To katter og en hund! :) Blir veldig spennende å se hvordan det skal bli å få barn oppi alt dette! Hunden er ett år gammel og veldig energisk, så vi får trene lydighet som bare rakkern de neste fem-seks månedene. :)
 
Vi har  en katt på litt over 1år 
 
Vi har to katter og tre ender. Blir kanskje hund på oss også neste sommer. :)
 
Vi har en blandingshund som er 9 år gammel, men har lynnet til en 3 åring enda ;) Verdens snilleste hund, men han krever MYE oppmerksomhet og bjeffer alt for mye :( Nå når nr 3 kommer er vi for alvor nødt å få han omplassert, men det er ikke lett med en gammel hund. Vi har snakket i 3 år om omplassering men det er fryktelig vanskelig å gjennomføre. Vi er jo så uendlig glad i han og ungene elsker å styre med han (les erte ;) )
 
Jepp. Veldig mange, hehe. Vi har to katter, 4 langhåret Collies der en er drektig og venter rundt 5-7+ valper om 3 uker og to korthåret Collie og en hest som er satt ut på fôr får øyeblikket.
 
Har en helt fantastisk Staffordshire Bull Terrier tispe på 2,5 år.
Hun er helt herlig med barn, hun er full av tålmodighet og glede!

Vurderer sterkt å kjøpe en valp ved juletider, så denne ungen også har en hund på samme alder (det er en måned mellom vesla og tispa  - bestevenner <3). Har dog akkurat hatt et valpekull på ni valper, men valgte da å ikke beholde noen - da ble mer en nok eiere da vi la de ut for salg!
 
vi har en blanndingshund på 1 år!
 han er blannding mellom chines chested(power puff) og bichon havanis! verdens beste!

men neste uke skal vi fjerne de edle nøttene han( for og si det fint) for han markerer over alt!!:(

men utenom det er han helt fantasisk med ungene og fremmede bjeffer aldri og er trygg og go!:) 
 
5 hunder. 2 bor hjemme mens 3 av dem bor hos fôrverter :) 
 
Vi har en flat coated retriver på 1 år. Han går kjempebra sammen med ungene. 
 
Har 1 korthåret katt Mie og en Jack russel Gizmo :) å noe fisker da men....:P Vil ha en pus til.. langhåret.. men må nok vente litt med det, å rote med kattekasser er ikke lurt når man er gravid.
 
Back
Topp