Har dere noen cravings?

*Labambie

Forumet er livet
Her går det i nudler. Akkurat samme som da jeg ventet jenta mi. Forskjellen er at da var det yumyum-nudler, denne gangen er det Mr.Lee. Må ha det, bare må ha det.

Avocado og appelsinjuice, av alle ting... :P hehe

Ikke noe foreløbig.Sist var det Japp sjokolade.Selv om jeg ikke liker det:p

Har ikke merket noe enda, bare en hel haug ting jeg ikke liker mere. Jeg sliter alt d å finne te jeg liker-  alt av pukka syns jeg smaker rart (drakk hele dagen før) og alt annet jeg har i skapet har koffein. Klarer ikke min vanlige frokost med havregrøt - så det er utfordringer å finne mat jeg syns er godt tidlig på dagen.               Men ellers, så syns jeg at jeg er mye mere sulten enn før..  blir fortere sulten!

I går MÅTTE jeg ha biff... det gikk over senere samme kveld da jeg ble mer kvalm av den siste biten..

Jeg kom nettopp fra Rimi (som er den eneste butikken jeg får tak i det) og handlet inn intet mindre enn 12 bøtter med Mr.Lee kalorifattige kyllingnudler! 

Ingen, men det er veldig tidlig enda da. Men hadde ingen med William heller. Mannen min gikk og ventet på at jeg skulle sende ham avgårde etter kebab og jordbær midt på natten eller noe sånt, men det skjedde aldri. Han syntes jeg var kjedelig! :-)

Stort glass iskaldt vann med masse isbiter oppi <3 åh elsk

Jeg har fått dilla på Cevita Appelsiner...
Er jo ikke det mest usunne heldigvis:)

Sjokolademelk.. mmmmm....

IS!!! Jeg som egentlig ikke er så veldig glad i is kan spise det hele dagen... Også har jeg så lyst på sånne sure sopper (godteri). Liker egentlig ikke surt godteri noe særlig, men gosj, jeg har sååå lyst på noe surt!

MAT!!! I det store og det hele! emoticon emoticon emoticon emoticon

Knekkebrød med brunost

hehe nudler faktisk! :) nei ingenting her enda.. men me første knaska jeg på isbiter konstant så får bare se :)

Chuma skrev:
Ingen, men det er veldig tidlig enda da. Men hadde ingen med William heller. Mannen min gikk og ventet på at jeg skulle sende ham avgårde etter kebab og jordbær midt på natten eller noe sånt, men det skjedde aldri. Han syntes jeg var kjedelig! :-)

Samma her.. Men etter kvalmen forsvant hadde jeg generelt mer matlyst, så trykka i tryne.. Men var ingenting jeg MÅTTE ha;)

Lakris :)

Back
Topp