Har dere noen cravings for tiden?

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Ja er det noe dere bare MÅ ha? 

I kveld satt jeg halve kvelden å tenkte påååå.........EGG! 
Egg? jah... Så ente med at jeg kokte egg og stekte baguetter :P 

Sjokolademelk!!! mmm.. og gulost!  :)

føler det ikje har kommet noe spesielt med med meg enda, men spiser en del pære og gulerot, for jeg føler jeg er so ekkel i munnen etter intat vanlig måltid. . 
noen andre som føler de samme??

Føler jeg er sugen på noe nytt hver dag akkurat nå, vanskelig å planlegge maten for tia! 

Jeg har også en ekkel følelse i munnen etter jeg har spist, men det kommer litt an på hva jeg har spist, blæh!

Har ikke noe spesielt jeg bare må ha, men må ha MAT!! Ofte og mye!! Ha ha!

lulan skrev:
føler det ikje har kommet noe spesielt med med meg enda, men spiser en del pære og gulerot, for jeg føler jeg er so ekkel i munnen etter intat vanlig måltid. . 
noen andre som føler de samme??

Jeg har fantasert om Italiensk pizza med masse hvitløksrømme. fra lokale pizzasjappen her, siden kvalmen inntok kroppen. HAR SÅ LYST PÅ!
Men prøver å motstå fristelsen for vet jo at den kommer opp igjen. Og vil ikke ødelegge pizzagleden til en annen gang. ;)

Tidligere var det saft.. ( drikker ikke saft til vanlig)
Nå drikker jeg sjokomelk til frokost.
MEn føler ofte jeg har lyst på noe, men så noen minutter senere vil jeg ikke ha det likevel..;P

Har heile veien lyst på NÅGE, ikkje alltid eg vett ka eg vil ha heller. Ingenting fast, men varierer fra time til time. Igår hadde eg ekstremt lyst på is, men det hadde me ikkje, men laga smoothie då, det hjalp ei lita stund. Idag har eg lyst nå någe, men vett bare ikkje ka eg har lyst på!
Men glede meg t ikveld, for då ska me ha reker , håper bare det smaker så godt som eg vil det ska smaka

Back
Topp