har dere noen anbefaling? *trille*

Bruker817kos

Forelsket i forumet
vesla er 11mnd, men 8mnd korrigert. hun har ikke begynt å sette seg opp enda, men utviklinga virker som begynner å få fortgang. har dratt seg fremover lenge, begynt å stå i krabbe stilling, og prøver å krabbe. i går så det ut som om hun skulle reise seg på knærne. alt skjedde bare på noen uker.

men over til spørsmålet. I påsken skal vi på langtur med bil, da kunne jeg tenkt meg å hatt en liten trille da kombivogna tar hele bagasjerommet. og jeg syntes den er vanskelig å få ut og inn av bilen når jeg er alene på korte turer.

har dere noen anbefalinger til en liten trille jeg kan kjøpe? som kan legges langt nok ned og med sele? tilfelle hun ikke har begynt å sitte selv til da

ORIGINAL: MammaKarri82

Vi har bangkok travel til 999,- og er veldig fornøyd med den[:)]

kan den legges helt ned? (tilfelle hun ikke har lært seg å sitte selv)

ORIGINAL: prematurmor2010

ORIGINAL: MammaKarri82

Vi har bangkok travel til 999,- og er veldig fornøyd med den[:)]

kan den legges helt ned? (tilfelle hun ikke har lært seg å sitte selv)

Ja[:)]

Vi har Simo reisetrille og er veldig fornøyd med den.
Den har full liggestilling [:)]

Vet ikke hvordan den kombivognen er jeg. Men ikke noe problem å ha den simo'en i bagasjerommet på en toyota avensis sedan ihvertfall.

På toffeliten.no og simo.no har de bilder av den sammenlagt

Vi er kjempefornøyd med bugaboo bee. Liten og nett og med vendbar sittedel som kan legges flat i ryggen. Mini storkoser seg oppi [:)]

Om du skal ha en som er god å trille ville jeg gått for Bugaboo Bee, MacLaren techno XT/XLR eller Peg Perego Pliko/switch. Dise koster litt mer enn de aller billigste, men alikevel verdt det i mine øyne om den skal brukes mye, da kan den og trilles på litt mer en kjøpesenter underlag uten at man blir gal.

Back
Topp