Har dere noe utstyr dere selv har brukt som baby?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere babyutstyr dere srlv eller BF brukte som barn?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Vi har ei vugge som bf brukte som liten, laget av hans farfar. Også har vi ei kurv og en skinnpose som jeg brukte som liten. Og sprinkelsenga vi har brukte jeg forresten også som liten :)

Ja vi har et gult helseteppe og nydelige dynetrekk og putevar med blonder som ser nesten helt nytt ut som jeg brukte som liten :)

Jepp, bruket min gammle seng og vugge:) pluss jeg brukte et par sparkebukser og en kåpe til jenta vår som jeg har hatt:) syns det er veldig kos:)

Masse klær:-) junior brukte mye klær fra min storebror (som også jeg hadde brukt) og vognteppet var opprinnelig min onkels som broren min arva og så junior. I tillegg til helsetepper og sengetøy som jeg hadde som lita. Får vi jente har vi mye klær etter meg.

Av utstyr så er det bare sprinkelseng og spisestol som ikke er arvet bort videre, men det står hos mamma siden hun fant ut at det var kjekt å ha utstyr hjemme hos dem :-)

Har ingenting etter by :-/

Har noen jenteklær som jeg brukte som baby. + en vognpose

Har senga som min mor, min tante, mine 3 søskenbarn og jeg har hatt :) i tillegg har sønnen vår hatt den også før nummer 2 også får ha den når h*n kommer :)

Jeg har en del klær, blant annet hentesettet som ble brukt på meg, som jeg brukte på eldste og skal bruke igjen nå.
En vognbag etter pappaen..
Oog vugge/seng som min bestefar og hans søsken lå i da de var baby!! ♥

Back
Topp