Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har lyst til å se bilder av tøy våre foreldre har spart til oss jeg
Sikkert flere enn meg som har begynt å vaske babytøyet - eller sett gjennom hva vi har
Finnes sikkert mye fint fra forskjellige ti-år der ute?
Jeg har ingenting fra da jeg var lita. Vet ikke om det en gang finnes noe etter meg Føler det var enda mer vanlig å arve bort klær den gangen. I min familie er det puljer av barn som er født veldig tett, så tror klærne har gått litt hit og dit.
Mannen min har et søskenbarn som er 10 måneder yngre, så han arvet så og si alt etter han, men svigermor har spart på en sparkebukse. Den er faktisk 30 år gammel, kanskje ikke det mest moderne tøyet, men gjett om den skal brukes
Mamma har tatt vare på en kjole og et teppe etter meg...
Men en rosa kjole på en gutt blir litt voldsomt Teppe er hvitt,rosa og lyseblått, det går jo kanskje å bruke?
Kjolen bruker jeg hvis nestemann blir en jente
dessverre tror jeg ikke mamma og pappa har noe etter meg. vi har flyttet en del så noe leker og klær er forsvunnet i flytting også har jeg 4 yngre jentesøskenbarn som har arvet mye av klærne mine.
jeg har en kjole som er morsom å ha, men den har blitt gul på de hvite områdene (den er rød og hvit) så den er ikke noe fin å bruke.
I tillegg vet jeg at tante har barnebunaden min og jeg har blitt lovt og få den
Fikk meg en gledelig overraskelse her om dagen. MAmma og pappa har brukt ferien sin på å rydde ned esker fra loftet. Der har de funnet et par kjoler de har tatt vare på etter meg og min søster. Nå gleder jeg meg til å se de!
Både mama og søster sier at det "er jo bare stoff da, så er ikke noe spesielt", men jeg synes jo det er litt artig lell da
Dessuten har søstra mi tatt vare på noe etter min niese (hun er 16 år snart), som jeg skal få låne.
Og naboen (som er som min mor nr. 2) har også noe jeg kunne få låne etter sine to jenter. Og det er jo også litt artig, for en av døtrene hennes er ei god venninne av meg nå, som jeg "passet" da jeg var yngre
Eg har noen kjoler etter meg sjøl ska finne dem fram å ta bilde av dem... Kanskje eg rekk å bruke dem på denna lille snuppa, rakk det ikkje me snuppa nr1!
Men hadde en kosedress som guttongen brukte etter min bror så den va jo 24 år gammel når minsten va liten..
Vi har fått noe etter mannen min, er litt varierende hvor fint det er etter mange år på loftet, men noen plagg er/blir favoritter
Jeg venter jo gutt nr 3, så kjolene og det andre mamma og pappa har spart etter meg er ikke mye vits i å ta fram De har spart på noe, flere ting som hadde vært brukende Har vel kanskje brukt noe etter broren min på de andre, men har ikke sett noe til det nå, så kanskje det er oppbrukt? Eller gitt videre til søsteren min? (her arves klær fram og tilbake )
Ja, har hentet litt klær etter meg og søskenene mine.. Plukket ut det som ser ut til å kunne brukes Tror faktisk noen av plaggene vi har ble kjøpt til søskenbarnet mitt på 35 år.. og de har blitt brukt til mine fire søskenbarn + meg og mine to søsken (7 barn) - kjempemorsomt. Har en del plagg i større størrelser som jeg skal ta frem etterhvert, spesielt strikkeklærne mamma har lagd
Dårlig kvalitet på bildene - tok de i full fart med mobilen.. Men dere ser jo litt Luene er spesielt søte syns jeg
Svigermor hadde bare en sparkebukse etter min kjære, alt annet tøy har hans yngre brødre også brukt og derfor var det ikke noe å ta vare på. Denne var for små til hans brødre så da fikk vi den Håper frøkna ikke blir for stor til å bruke den da.. Bryr meg ingenting om at den er mørkeblå jeg
Meg er det faktisk en hel eske igjen etter, min mor er yngst av 5 søsken og jeg har derfor ingen søskenbarn som er yngre enn meg på hennes side av slekta, og på min fars side kom søskenbarnene mye senere igjen så de har heller ikke arvet noe av vårt. Litt usikker på om det bare er mitt dette, eller om noe av det er fra min søster også.
Disse klærne her er hvertfall fra ca 1983, og veldig små i str så om det kan brukes kommer helt ann på når frøkna kommer og hvor stor hun da er
Har klær hun garantert får brukt også altså, men disse her synes jeg var absolutt penest
Mamma hadde vel tatt vare på alt av tøy etter meg, men mye av det var svært slitt.
Har en kjempefin matroskjole som jenten min har brukt nå i sommer. Kan sikkert bruke den til jul også, for den var ganske romslig enda og lang på ermene. I vinter som var brukte hun også mange av mine gamle strikkeplagg
Mamma var faktisk overbevist om at jeg var en gutt, så i de minste størrelsene var det mye blått og turkist. Har tatt vare på de peneste plaggene og håper at lillebror kan bruke dem (de var ganske små i størrelsen).