M
Moderator Kristin
Guest
De hormonene gjør det ikke lett å være gravid, er det noen lukter eller matvarer dere bare ikke greier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye lukter jeg reagerer på, spesielt løk og gubbens skjeggolje. Blir kjempekvalm av sukker. Uggen resten av kvelden om jeg drikker brus
Olje til å ha i skjegget. Litt som hårolje bare for skjegg. Skal gjøre det mykt og sånn at det ikke stritter til alle kanter. Mannen pleide å ha i en liten sprut hver morgen men det måtte han roe ned på...Forklar skjeggolje -hva brukes det til? [emoji848]
Kvalm av å bøye meg, lukter, stress, og spesielt følsom hvis det er lenge siden jeg har spist.
Ai.. den er lei da!Å pusse tennene..
Åh, det høres ut som noe min mann skulle hatt! Jeg har blitt så følsom at skjegget og spesielt barten stikker noe voldsomt om dagen [emoji85]Olje til å ha i skjegget. Litt som hårolje bare for skjegg. Skal gjøre det mykt og sånn at det ikke stritter til alle kanter. Mannen pleide å ha i en liten sprut hver morgen men det måtte han roe ned på...
Ja, håper den gir seg snart!Ai.. den er lei da!
Bare styr unna den fra vita, grunnet gubbe-lukt...!Åh, det høres ut som noe min mann skulle hatt! Jeg har blitt så følsom at skjegget og spesielt barten stikker noe voldsomt om dagen [emoji85]
Her oxo! Men det er mest på mårran eller hvis samboeren oxo skal pusse tenner samtidig. Da må jeg gå ut av badet, ellers brekker jeg meg og spyrÅ pusse tennene..