Har dere noe som gjør dere skikkelig kvalm?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
De hormonene gjør det ikke lett å være gravid, er det noen lukter eller matvarer dere bare ikke greier?

Når jeg har tissa, ser nedi en søppeldunk, sterk lukt , lukta av søppel, ostepop, veldig veldig feit matlukt...

Røyk, snus, bare tanken på torsk gjør meg uggen, mye annet pålegg, jeg bare har fått en stor mislike av

Mye lukter jeg reagerer på, spesielt løk og gubbens skjeggolje. Blir kjempekvalm av sukker. Uggen resten av kvelden om jeg drikker brus

Mye lukter jeg reagerer på, spesielt løk og gubbens skjeggolje. Blir kjempekvalm av sukker. Uggen resten av kvelden om jeg drikker brus

Forklar skjeggolje -hva brukes det til? [emoji848]
Kvalm av å bøye meg, lukter, stress, og spesielt følsom hvis det er lenge siden jeg har spist.

Forklar skjeggolje -hva brukes det til? [emoji848]
Kvalm av å bøye meg, lukter, stress, og spesielt følsom hvis det er lenge siden jeg har spist.
Olje til å ha i skjegget. Litt som hårolje bare for skjegg. Skal gjøre det mykt og sånn at det ikke stritter til alle kanter. Mannen pleide å ha i en liten sprut hver morgen men det måtte han roe ned på...

Matlukt generelt, men spesielt stekeos fra fet mat. Lukten av ost og andre melkeprodukter.
Sliter med å plukke opp etter bikkja.

Olje til å ha i skjegget. Litt som hårolje bare for skjegg. Skal gjøre det mykt og sånn at det ikke stritter til alle kanter. Mannen pleide å ha i en liten sprut hver morgen men det måtte han roe ned på...
Åh, det høres ut som noe min mann skulle hatt! Jeg har blitt så følsom at skjegget og spesielt barten stikker noe voldsomt om dagen [emoji85]

Igår på jobb skulle jeg på do, men med en gang jeg kom inn kom en av de verste luktene noen sinne, det lukta gammelt GAMMELT TISS, HELT (sorry må bare si det) JÆVLIG!!!.. Jeg brakk meg så mange ganger. Hadde det ikke vært for at jeg måtte veldig tisse og var kun den doen tilgjengelig, hadde SNUDD i døra med en eneste gang!!!! Så ille tisse lukt skal man lete lenge etter, fytti katta!!! Ja jeg har nok mye mye bedre lukte sans nå som gravid men den lukta der var ikke mye normal, ÆSJ :wtf:

Kjøleskaplukt, pusse tennene og hår!!
Hår gjør meg skikkelig kvalm altså :yuck:

Har en mann som gjerne tar middagsrester til frokost/lunsj i helgene. Når han varmet opp tacorester forrige helg så måtte jeg bare rømme.

Back
Topp