Har dere noe følelse på kjønn?

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Sist graviditet visste jeg at det lå en gutt i magen, og det stemte. Denne gang føler jeg at det er en liten jente som gjemmer seg i magen.

Hvilken følelse har dere, og hvilke kjønn har dere fra før?:)
 
Sistfølte jeg jente, og det stemte. Denne gangen gutt, og ganske sikker på jeg har rett. Så spennende å se ved fødsel hva det blir da.. 5050 sjanse uansett:P hehehe
 
Har stemt begge ganger med meg! Denne gangen tror eg gutt igjen, får se ;)
 
Stemte sist gang og da ble det gutt. :-)
Jeg føler på meg og magefølelsen sier jente denne gangen. :-)
 
Sist var jeg bombesikker på at det var gutt. Alle andre sa jente. Jeg insisterte på at mor vet best! Holdt på å rulle av benken da de sa jente på ul :D

Har følelse på gutt nå og, men den følelsen stoler jeg ikke på :p
 
Føler det er ei jente! Har sett for meg det av en eller annen grunn lenge før jeg ble gravid. Såå, jeg aner ikke. Kan jo ta feil. Redd for å tro det blir jente og bli skuffet hvis det er gutt. Derfor har jeg egentlig ikke lyst å føle på meg noe. Både gutt og jente er jo så kjærkomment.
 
Jeg føler gutt, men har tatt feil på begge de forrige. Mannen har hatt rett på begge, og han tipper jente :)
 
Begge gangene før hadde jeg rett i, var gutt på første og jeg var mer enn 100% sikkert at det var jente på nr.2 (hadde helt motsett svangerskap)

Denne ganger er jeg usikkert, kanskje det er en gutt. Uansett blir man glad i den en får☺
 
Følelsen at det er jente, mens sambo tror det er en liten rødhåret jeger som ligger her❤
 
Typen er overbevist om at d er gutt, jeg har virkelig ingen følelse verken ene eller andre veien:p
 
Jeg var sikker på at det var gutt forrige svangerskap, men ut kom en jente:hilarious:.
Nå har jeg ingen følelse i grunn;)
 
Jeg føler det er en gutt og følelsene har stemt tidligere, så spent på om jeg har rett denne gangen også :)
 
Sist så visste jeg bare at det var en gutt, og det var det. Denne gangen føles det som jente, men vet ikke om det er fordi vi håper litt på jente eller om det faktisk stemmer da :p
 
Jeg vet ikke hva følelsen sier, men tror det er en jente ♡
 
Når jeg tenker på babyen i magen tenker jeg på jente, sier 'hun', tenker på jentenavn osv... MEN egentlig så tror jeg at det er gutt siden jeg har tre gutter og en jente fra før, så oddsene taler mer for gutt... Spennende☺️ Uansett så er gleden så stort❤️
 
Jeg har en jente fra før, og håper på en jente til. Blir lykkelig uansett, men mer praktisk er det siden da har vi alt av utstyr fra før og de kan leke og dele klær sammen når de blir eldre :P
 
Jeg tror jente :) aner ikke hvorfor men kun det jeg "ser" når jeg tenker på det og drømmer :p er glad uansett kjønn da :)
 
Jeg har veldig følelse på jente. Alltid sett for meg at det første barnet vårt vil bli jente, helt siden vi ble sammen omtrent :p Veldig spent på om magefølelsen stemmer. Mannen er bombesikker på at det er gutt :p
 
Back
Topp