Har dere noe cravings?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Da jeg var gravid bare måtte jeg ha semulegrynsgrøt i en periode og klementiner i en periode.

Hva med dere?

Sist jeg var gravid bare måtte jeg ha rød mr.freeze is en periode.. kun de røde :P Foreløpig så har jeg ikke hatt noe spesielt jeg må ha i dette svangerskapet, men er sikker på at det kommer etterhvert ;)

Forrige svangerskap måtte jeg ha grønne epler de tre første mnd...spiste kiiiilosvis av dem(har aldri likt dem hverken før eller etter) fra ca uke 25 gikk det i isbiter...å da mener jeg myyyye isbiter;);)
Galskapen lenge leve;)

Forrige svangerskap måtte jeg ha grønne epler de tre første mnd...spiste kiiiilosvis av dem(har aldri likt dem hverken før eller etter) fra ca uke 25 gikk det i isbiter...å da mener jeg myyyye isbiter;);)
Galskapen lenge leve;)
å nå kom jeg til å tenke på min mor. Hun sa engang at da hun gikk gravid med meg så bare måtte hun ha grønne umodne epler. Jo surere, jo bedre :P hehe

Fruktsmokker ! Har spist i store mengder siden januar.

alt som er salt eller surt :D

Sist var det tjukklefse :confused: jeg er veldig på druer nå.. det er nesten det eneste jeg får i meg så det går endel av det :p

Sist var det pølser... Haha! Spiste pølser ofte, og hadde det i nesten all slags mat :p usunt hvertfall.... Denne gangen har jeg ikke noe spes tror jeg, var den derre Sprett bananyoghurt en stund, men blei lei :p Nå er jeg egentlig fornøyd bare jeg har noe å gomle på :p Skikkelig fysen på noe å spise HELE TIDA :p

Ikke noe jeg MÅ ha koste hva det koste vil enda, men sist hadde jeg litago med jordbær, mandariner (sikkert 15 til dagen), salte bjørner og is med sånn sjokoladesaus som stivner

Det ingenting jeg ha av mat, men det er heller ting jeg må ha i hus, for å vite at jeg har noe jeg klarer å spise pga den kraftige kvalmen. Nå går det i pærer, youghurt, brødmat og tyggis for halsbrannen. Det jeg kanskje må ha er kaldt vann da jeg sliter med at jeg blir skikkelig tørr i halsen og det er det eneste jeg klarer å drikke.

Jeg leste dette her og da ble jeg sulten, kvalm, kvalm, lysten og veldig kvalm - jeg må ikke lese om mat tror jeg.

Back
Topp