Har dere navnet til babyen klart?

mammaå lillegutt

Forumet er livet
VIP
Har dere bestemt dere for hva babyen skal hete?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nei. Vi har klart å få det ned til 4-5 alternativer, men jeg klarer ikke å bestemme meg for navn før vi får se lillebror. Vi hadde bestemt oss for navn da vi skulle ha storebror, men da vi fikk se ham passet ikke navnet og vi endte opp med et navn vi ikke hadde diskutert engang!Så vi håper det kommer like lett denne gangen når vi får se ham! :)

Mathilde heter jenta i magen.min <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

huff.. nei tænk å spekuler.. men finn liksom ikke noe navn som e "bra nokk" :P eller.. eg har noen forslag, men gubben e ikke enig i noen :P har lyst på et fint navn litt utenom d vanlige, som ikke alle andre har men nu til dags så føl eg at di fleste navnan eg lika e liksom brukt opp av folk eg kjenn som har fått gutt for ikke så lenge siden. :confused013

Har ikke landa på et navn enda, heldigvis er jeg og gubben enig. Men vi har ikke falt helt pladask...tror vi rett å slett må se lillebror fr vi bestemmer oss.
Håper vi faller pladask for et av de vi tenker på når vi ser han :-)

Vi har et navn som vi begge liker, men jeg har et annet også som jeg kunne tenke meg... Vi får se når han kommer :-) Skulle vært to, så kunne jeg fått begge :-P

Veldig usikker! har 3 jentenavn på arket. Et forslag fra meg, et fra mannen og et fra største broren :) Kommer nok ikke til å bestemme oss for babyen er født.

Vi blir ikke enige, det står vel mellom to navn, men det eneste begge kan leve med er ikke førstevalget mitt. Håper han syns synd på meg under fødselen og lar meg få navnet mitt;)

Nei, navnedebatten er fortsatt i sving her i huset.
I går prøvde eg meg på ein deal, han får bruke 20000 av sparekonto til noko eg veit han treng pengar til, mot at eg får velge navn på mini ;)
Han gjekk ikkje med på det, men føler eg har han meir på gli no enn tidligare når det gjeld det navnet eg vil ha. Viss ikkje eg får det navnet, så har me ganske mange på lista å velge mellom, men ingen av dei er like fine syns eg :)
Må uansett sjå lillebror for å sjå om kva som passar til han. Håpar det blir veldig tydelig, sist syns eg ikkje det...

Her er det bestemt :) Ludvig Johan heter lillebror :) Hadde bestemt navn til storebror også før han var født, han skulle hete Emil, men når han kom syntes jeg at han skulle ha ett navn til så han ble hetende Emil Mathias :)

Her er ikke navn bestemt enda , vi har noen alternativer , men sambo må se før han får bestemt seg ... Og det er kanskje like kjekt det , for da vet man at man har rett navn til huleboeren

Vi har 3 navn på lista. Endelig avgjørelse blir tatt etter fødselen og vi får sett prinsessa :)

Vi har ikke bestemt navn enda, har noen alternativer, men ingen som vi virkelig vil ha. Det er vanskelig! Med storebror hadde vi 3-4 alternativer som vi begge likte, og så bestemte vi oss når han var to dager. Satser på at det kommer et navn rausende inn når lillebror kommer :)

Vi har bestemt navn for en god stund siden. Vi har både jente- og guttenavn klart (i tilfelle ultralyden har vist feil kjønn). Begge er fornøyde med navnevalg, og jeg tror ikke vi blir å tenke at navnet ikke passer når vi får se den lille. Håper i alle fall ikke det, for da har vi et stort problem i og med at vi ikke ville hatt noe alternativer å bruke...

Back
Topp