Har dere navnet klart?

Vi har det ikke. Jeg har et par fine navn på lager, men mannen syns det er veldig vanskelig.
Skal sies at vesla ikke fikk navn før hun var 2 mndr:p

Nei vi har ikke det.. synes guttenavn er ekstremt vanskelig, har sikkert 20 aktuelle jentenavn men ingen guttenavn. storesøster var seks uker før hun fikk sitt endelige navn, håper det ikke tar lengre tid nå:P

Vi bestemte oss for navn ganske tidlig, et guttenavn og et jentenavn. Men hans side har en liten tradisjon i navn og jeg har alltid hat lyst til å oppkalle ei jente etter meg, hvorfor skal bare mannfolkene gjør det ;) Holder på navnene til vi får brukt dem ;)

Nei vi har ikke det.. synes guttenavn er ekstremt vanskelig, har sikkert 20 aktuelle jentenavn men ingen guttenavn. storesøster var seks uker før hun fikk sitt endelige navn, håper det ikke tar lengre tid nå:p
Bra vi ikke er de eneste.
Hadde det vært jente hadde vi hatt navn klart :) i allefall tre å velge mellom ;)

Nei ikke klart her.. Håper vi blir enige om noen, så ser vi ann etter at hun er født :)

Her er det klart:-)

Det er klart ;-)

Har valgt navn:) Var veldig vanskelig, men når vi først fant det så var det tommel opp fra begge

Ikke helt klart nei....lista blir heldigvis kortere og kortere, så innen mai har vi forhåpentligvis blitt enige om ett:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, jeg tror faktisk det. Ungene bruker navnet konsekvent, selv om jeg var litt usikker. Og det klinger så bra når de sier det. Men holder det skjult for jeg ønsker ingen meninger om det. Det er et helt vanlig navn altså, uten noe dikkedarier. men man vet aldri når folk skal begynne å ødelegge ved å fortelle historier om psykos med samme navn :P

Her er navn klare uansett hvilket kjønn som måtte komme ut :) Vi har vært enige om guttenavn lenge, men jentenavn hadde vi knapt forslag om, til bestemor foreslo ett :) det falt vi begge for, så nå ligger det også klart :)

Nei vi har ikke det.. synes guttenavn er ekstremt vanskelig, har sikkert 20 aktuelle jentenavn men ingen guttenavn. storesøster var seks uker før hun fikk sitt endelige navn, håper det ikke tar lengre tid nå:p

Amen! Sist gang fant jeg et guttenavn med en gang. Nå når jeg finner noe jeg liker så er det alltid noen som er for nært til at det kan brukes, eller så liker ikke mannen navnet :P

Navnet er klart, vi ble enige før jul.:) Skulle jordmora ha sitt feil under ul at det blir gutt blir det verre:p

Back
Topp