Har dere navnet klart? Sliter med guttenavn.

Prøverpånr2

Blir kjent med forumet
Dette ble vanskeligere en jeg hadde sett for meg. Faller liksom ikke for noe guttenavn. Liker mange av de populære navnene men har liksom ikke lyst at han skal bli 1 av 10 i barnehagen som heter William :)
Noen som har noen fine forslag?
På listen min står forøyeblikket:
Noah, Jakob, Mio, Kornelius, Ulrik og Leo :)
 
Vi valgte et navn til gutten vår som ikke er et av de moderne navnene, men et navn med en lang historie opp gjennom århundrene. Noen sier at de ikke vet navnet på babyen før han/hun er født. Kanskje det er sånn for dere også
 
Sliter med det samme bare med jentenavn :) mange fine men føler ingen av det er de rette.
 
Lillemor skal hete Edith Amalie, oppkalt etter min bestemor og våre oldemødre.men vi har mange navn på listen over guttenavn:
Magnus, Ingvald, Elias, Alvar, Jor, Herman, Jonah, David, Àilo, Àigin, Jakob, Isak, Mikal, Konrad, Erik, Oskar
 
Vår skal hete Leander, bestemt i februar:p det er i ferd med å bli veldig populært men sånn blir det. Akkurat som storesøster sitt navn (Aurora) :)
Hva med Mons eller Artur?
Ellers så synes jeg du hadde mange fine på lista alt:p
 
Vår skal hete Leander, bestemt i februar:p det er i ferd med å bli veldig populært men sånn blir det. Akkurat som storesøster sitt navn (Aurora) :)
Hva med Mons eller Artur?
Ellers så synes jeg du hadde mange fine på lista alt:p
Et godt valg! ;)
 
Vi har nesten ikke diskutert navn. Jeg har mange på blokka, men de navnene jeg liker, liker ikke mannen.

Nå har jeg bedt han om å komme med forslag. Vi blir nok enige tilslutt. Vi har jo 6 mnd til på oss! :D
 
Vi har nesten ikke diskutert navn. Jeg har mange på blokka, men de navnene jeg liker, liker ikke mannen.

Nå har jeg bedt han om å komme med forslag. Vi blir nok enige tilslutt. Vi har jo 6 mnd til på oss! :D
Akkurat samme her! Jeg skrev ned mange, han liker ingen og har ingen forslag, og han syntes jeg maste. Men hallo, vi må jo finne et! Så de siste månedene har ikke jeg heller foreslått noe.
 
Ikke bestemt.
 
Akkurat samme her! Jeg skrev ned mange, han liker ingen og har ingen forslag, og han syntes jeg maste. Men hallo, vi må jo finne et! Så de siste månedene har ikke jeg heller foreslått noe.

Her er det mannen som maser hele tiden, han man våkne om natta og si er navn.
Jeg mener vi har god tid.
 
Vi har ikke bestemt oss. Synes det er så vanskelig!!
 
Vi har ikke bestemt oss....
 
Guttenavn er supervanskelige! Sliter selv!!! Ingen som blinker seg ut tydelig liksom. Hadde 2 jentenavn klare.... Men i magen min turner en gutt! Storesøster vil kalle han Martin, lillesøss, Ole.... Og jeg har Olav på lista da det var mellomnavnet til min morfar..... Kan fort bli et heeelt annet navn!
 
Guttenavn var kjempegøy synes vi, og var evig takknemlig for at det ble gutt sist, da vi hadde mange navn vi likte :) nå får vi jente og vi blir IKKE ENIGE!! Vi har bestemt oss for at vi ikke skal ta noen avgjørelse før hun er kommet denne gangen heller, men vi har ingen forslag klare, for vi liker heeeelt forskjellige typer navn :/

Forslag til guttenavn som kanskje dere liker: Theodor, William, Noah, Sigurd, Magnus, Eben, August, Trym, Oliver, Elias, Tobias :)
 
Back
Topp