Har dere navnet klart allerede?

Babykos<3

Forelsket i forumet
Er jo ennå tidlig for mange her, men bare nysgjerrig når jeg kjeder meg;)
Så lurer på, har dere navn klare?
Har så mange venninner rundt meg som forteller at de har hatt det klart fra første dag. Vi bestemte ikke navnet helt før lillegullet var flere uker gammel, forrige gang. Syns ikke det var så lett som jeg egentlig hadde trudd det skulle være, så håper det går lettere denne gangen;)

Jentenavnet er klart..guttenavnet er ikke klart..men har 4-5 forslag..

Jeg har ett navn klart på gutt , men vil ha dobbelt navn så må diskutere det med min kjære 
Jente vet jeg ikke helt sikkert , men har flere jeg liker godt

Vi har et jentenavn som vi er enige om men vet ikke om det blir det vi velger til slutt. Blir det gutt så tror jeg ikke han får navn før etter han blir født for aner virkelig ikke hva det skal være....

Vi har ingen navn klar ;o) D gjekk nån uka me dæm forrige 2,før dæm å fekk navn :)
Synes navnevalg e vanskelig æ :o)

jepp det har vi

Hehe, knallfint guttenavn ;)

sogn78 skrev:
Me er enige om jentenavn. Viss det blir gut, så trur eg han berre ska heite baby ;o))

De var klare lenge før jeg ble gravid gitt :p Har snakket om det lenge vi, det er så koselig samtaleemen

sogn78 skrev:
Me er enige om jentenavn. Viss det blir gut, så trur eg han berre ska heite baby ;o))

Hahaha!!! Baby!!! ;) 
Hvor lenge skal han hete det? Til konfirmasjonen? :P

Ja! Vi har prøvd i mange år, så vi har hatt navnene klare leeenge allerede! :-)

Vi går å grubler litt enda, men vi har noen vinnere :) 

Vi er enige om jentenavnet, for det var det førstemann skulle bli døpt til hvis han hadde vært ei jente;) mens guttenavnet nå er vi litt uenige om. Min mann har bestemt seg, mens jeg er litt mer usikker på guttenavnet.

Her har navnene vært klinke-klare siden vi ble babysyke for 1 år og 2 siden, vi begynte ikke å prøve før i april nå, hehe.

Føler allerede mer tilknytning til embryoet fordi vi har navn klare på lager, merkelig, men hyggelig også :)

Nei. Har kanskje guttenavnet, men får se.

Jeg har jentenavnet klart allerede. Så håper nå inderlig at jeg får brukt det. Det er en oppkalling av min tante som fikk leve en dag. Sanna. Jeg synes det er så fint

Her har vi både jente og gutte navn klart!;) så da er det bare å få bønna til å klore seg fast i 9 mnd!;)

Det kommer til å bli vanskelig å finne navn til denne lille... Meg og mannen har så vilt forskjellig smak. At de to guttene våre har navn er utrolig... Mannen har et jente navn, jeg et annet. Guttenavn er vi blank på begge to.

Det har jeg ikke tenkt på enda, må se om dette går bra først :)

Var vanskelig nok å finne navn til 3.mann, så 4.mann blir nok ikke særlig enklere!

Back
Topp