Har dere navnet bestemt ?

Vi har ikke begynt å snakke om det enda engang.

Så et navn i dag helt tilfeldig som begge to falt pladask for, så ganske sikker på at navnet er i boks :)

Så fine navn dere som vil dele har valgt :)
Vi holdt navnene hemmelig til etter de var født vi og,greit i tilfelle man ombestemmer seg ;)

Heller veldig mot Paislie akkurat nå:) ❤️ så får vi se :)

Vi får gutt, og er 99 % sikker på navn. Alle i familien er enig, både mann og barn. Så regner med vi går for det. Leander :-)

Jeg tror jeg har bestemt meg, har lyst tol å kalle opp etter familie :-) Må diskutere litt med kjæresten hva han mener da. Jeg syns det er fint å ha navna hemmelig til fødsel, både hvis vi skulle ombestemme oss og fordi det er deilig at ikke "alle" vet det ;-)

Har ikkje snøring denna gong :p Forrige gong visste me det tidlig, men holdt det hemmelig te hu va komt. Ville ikkje hørra alle andre sin meining av navne me hadde valgt te vår datter. Føle folk har veldig mye de sko ha sagt ang navnevalg selvom de virkelig de ikkje har noe me det å gjør, så eg gir de ikkje sjansen te å sei noe om navnet me har valgt før babyen e komt.

Vi må i tenkeboksen igjen vi, for her kommer det en liten gutt!:D Har lyst til å kalle opp igjen min far (Arne), så har egentlig tenkt Arne Martin, men blir ikke helt venn med den kombinasjonen... :-P

Usikre, har noen alternativer, men vi sier aldri sikkert før den lille kommer :-)

Leander blir det mest sannsynlig vår lille gutt skal hete :-)

Back
Topp