Har dere navnet bestemt ?

Piper Chapman

Gift med forumet
har dere navnet bestemt på lille mage boeren deres??
hva skal den hete
vi kan vel si at det har vi :) men litt hysj enda :) hehe.

Vi har bestemt navn, men holder det hemmelig i tilfelle vi skulle ombestemme oss når lille kommer :)

Vi får vente til etter oul. Men vi har ett jente navn og guttenavn har vi store problemer med. Så er det en gutt så kommer jeg til å trenge navneforslag.

Vi hadde jentenavn veldig klart, men så var der en liten gutt som viste seg på oul, så vi er i grunn tilbake i tenkeboksen :)

Vi har klart å finne 4 aktuelle og igrunnen like fine navn til frøkna i magen. Tviler på vi klarer å bestemme oss før hun er ute :p

Disse navnene holder vi for oss selv for å slippe at folk skal mene så mye..

Vi får en gutt og er 90% sikre på navnet. :)

Jeg har nesten bestemt meg, men har igjen å få dratt med sambo ;-)
Alle rundt meg maser om navn og jeg blir bare provosert av det... Er bare halvveis og trenger ikke å finne navn i dag liksom! Og trenger ihvertfall ikke svigerforeldre (som jeg ikke går over ens med), som sitter og spør meg ut om hvilke navn jeg liker og er veldig tydelige på hva de liker og ikke liker! For meg er det så ille nå at om svigermor har er navn hun liker veldig godt så skal det ihvertfall IKKE bli det :-P Hehe...

Jeg har nesten bestemt meg, men har igjen å få dratt med sambo ;-)
Alle rundt meg maser om navn og jeg blir bare provosert av det... Er bare halvveis og trenger ikke å finne navn i dag liksom! Og trenger ihvertfall ikke svigerforeldre (som jeg ikke går over ens med), som sitter og spør meg ut om hvilke navn jeg liker og er veldig tydelige på hva de liker og ikke liker! For meg er det så ille nå at om svigermor har er navn hun liker veldig godt så skal det ihvertfall IKKE bli det :-P Hehe...
Hehe. Hadde det sånn selv sist. Etter at ungen ble født og hormonene forsvant så tok jeg det på en annen måte. De prøver å hjelpe. Men er ikke altid at det passer å si hva man mener til gravide med hormoner og spesielt ikke om babyen. Men her ble de før nøyde uansett hvem navn. De har begynt igjen nå og før vi veit kjønnet. Men mannen er flink til å si ifra. Er svigerfar som er verst her på alt med barn.

Her blir d ei lita Tiril:-) Ble vel egentlig bestemt da vi fikk jenta vår som egentlig skulle hete det men som endte opp med et annet navn :-) Lovet mannen at om vi får ei jente til, så skulle det bli ei Tiril ;-)

Back
Topp