Piper Chapman
Gift med forumet
har dere navnet bestemt på lille mage boeren deres??
hva skal den hete
vi kan vel si at det har vi
men litt hysj enda
hehe.
hva skal den hete
vi kan vel si at det har vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner detVi har bestemt oss, men synes det er rart å omtale han med navnet sitt før vi har sett han på en måte... Vi sier bare han/knøttet/lillebror/babyen enda, men når han kommer ut, blir det Alfred![]()
Skjønner det) Så fint navn a
jeg kaller baby for lille også navnet
![]()
Hehe. Hadde det sånn selv sist. Etter at ungen ble født og hormonene forsvant så tok jeg det på en annen måte. De prøver å hjelpe. Men er ikke altid at det passer å si hva man mener til gravide med hormoner og spesielt ikke om babyen. Men her ble de før nøyde uansett hvem navn. De har begynt igjen nå og før vi veit kjønnet. Men mannen er flink til å si ifra. Er svigerfar som er verst her på alt med barn.Jeg har nesten bestemt meg, men har igjen å få dratt med sambo ;-)
Alle rundt meg maser om navn og jeg blir bare provosert av det... Er bare halvveis og trenger ikke å finne navn i dag liksom! Og trenger ihvertfall ikke svigerforeldre (som jeg ikke går over ens med), som sitter og spør meg ut om hvilke navn jeg liker og er veldig tydelige på hva de liker og ikke liker! For meg er det så ille nå at om svigermor har er navn hun liker veldig godt så skal det ihvertfall IKKE bli detHehe...
Samme her. Synes det var vanskeligere med guttenavn....Vi har ikke bestemt navn, vet vi får en gutt, men har ikke snakket noe særlig om navn. Satser på at vi blir enige om noe før han kommer![]()