har dere navnene klare?

*Carine*

Elsker forumet
noen som allerede vet hva barnet skal hete? Få høre [:D]

Nope, ikke tenkt så langt enda. Men det må matche med Nicholas i allefall[:)]

Vil tro det kommer til å bli en lang diskusjon rundt navn her i huset gitt[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Her har vi ingen anelse[8D] Tviler på at vi kommer til å bli enige[:D][8D]

Da får du kalle h*n fredrik og samboeren din kalle h*n Kurtkårejohnyybjørn

Ja, de er klare :)

her har vi ikke diskutert det. tar jeg opp det med sambo tror jeg han himler med øya og mener det er altfor tidlig[8D][8D]

vi ble nærmest ikke enige forrige gang... så tenkte vi burde være tidligere ute denne gangen [:D]

jeg vil gjerne ha Olav om det blir gutt (familienavn som har vært i alle genrasjonene i ulike former), om det blir jente syns jeg Sofie, Astrid eller Hannah...(de to siste etter mine bestemødre)

MEN det er jo mitt ønske da... Samboer har innmari mange meninger om dette han og (irriterende nok[;)])

ORIGINAL: *Rebella*

Troooor det blir Eirik Severin eller Kamilla Olive [:D]

så gøy med litt annerledes navn. Jeg er stor motstander av ti-på-topp-navnene [:)]

ORIGINAL: Myth

Ja, de er klare :)

åååå nysgjerrig [:D]

Har noen navn på lur fra sist... Skal iallefall ha kun et enkelt navn, ikke dobbelt.

Vi har snakket om det, men har ikke bestemt noe enda.. Jeg vil ha noe som kan stå lit i samme stil til navne på minsten etter som navne hans er ganske så uvanelig [8D]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: prøverpånummer3

Her har vi ingen anelse[8D] Tviler på at vi kommer til å bli enige[:D][8D]

Da får du kalle h*n fredrik og samboeren din kalle h*n Kurtkårejohnyybjørn

Hehe..... Joda gode forslag det[:D] Slekt og venner hadde nok vært helt enig i de forslagene[:D][:D]

Jeg har notert meg noen navnefavoritter, men vi er langt fra enige. Foreløbig står disse navnene på lista:

Annabell, Helene, Synnøve og Ulrikke
Arvin, Sigve, Edvard, Magnus, Nils og Jens

Vi har noen favoritter ja. Har jentenavn som vi ikke fikk bruk for sist gang. Gutter har vi noen vi liker, men det er verre, for sist gang visste vi med en gang hva vi ville kalle babyen hvis det ble en gutt(noe det ble). Har ingen slike navn denne gangen.

Jupp[:D] De har vært klare så lenge vi har vært kjærester hehe.... Gubben som tok det opp etter vi hadde vært kjærester i 3 mnd... Han sa dersom atter vi blir gravide, hva er ditt ønske på navn hihi

Og vi er 100% enige på navna og det er såååå godt hehe....

Jente nr 1: Emilie Victoria. nr 2: Sandra Viola.

Gutt nr 1: Jon Theodor. nr 2 : Martin Andre

Dette er navn vi er veldig gald i... Kan hende det kommer noen endringer etter vert... hehe Men vi har likt disse navnene i over 4 år hehe

Eneste vi er enige om er at det blir ett navn, også får den lille begge etternavnene våre...mitt sist[;)][;)][;)] 

Nei, vil vente til UL når vi vet hva det blir[;)] men har de to andre gangene laget liste over de navnene vi liker, så ser vi hva som passer best når nurket kommer! [;)]

har flere valg vi

gutt: markus, mathias, teo

jente: annie, kaja, isadora

har i tilleg ikke tenkt å vite kjønnet på ul, vi skal vente helt til lillebabyen kommer ut og sier hei

Back
Topp