Har dere navnealternativene klare?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Det har vi. Et jentenavn og et guttenavn. Forrige gang følte jeg med en gang det var en gutt. Denne gangen vet jeg ikke.

Ja vi har begge klart :) blir dobbelt navn på barnet uansett denne gangen :)

Nja, så godt som.
Trenger fler alternativer, må ha noen å velge blandt. Se hva som passer babyen :)

Vi hadde begge alternativ sist, men nå er vi usikre. Vi har god tid enda.

Jeg har det, men samboer er ikke enig :rolleyes:

Jeg har 100% til jente. Men gutt litt i tvil. Blir dobbeltnavn her også da det blir helt umulig å bli enige, haha! Så derfor bedre med to så blir begge fornøyd :p

Har ikkje begynt å tenke på det. Sist gang begynte vi ikkje å tenke på navn før etter fødselen.[emoji28] Vi visste ikkje kjønn og orka ikkje måtte finne til begge kjønn [emoji28]

True eg er litt rar sånn sett, for klarer ikkje tenke på navn før eg ser ungen [emoji85]

Nei, ikke på langt nær. Vi klarer ikke bli enige om noen vi begge liker. Enda godt vi har god tid på oss :hilarious:

Jeg eeeelsker å diskutere navn, men mannen holder på å dø av det, så av hensyn til han så skal jeg prøve å vente en stund med maset :angel7

Klart og klart fru Blom, men har noen alternativer! Vanskeligere når man har barn fra før, må jo passe til hverandre.

Det blir dobbelt navn, og andre bokstav i navnet skal være i[emoji1] Det begynte med at storebror fikk navnet Sivert, og når vi ventet andre, så fikk vi den ideen at alle barna vi fikk skulle ha i som andre bokstav[emoji12] Så da blir det ikke så mange navn å velge mellom[emoji846]

Så de heter Sivert Cornelius, Liam August, og Michelle Alexsandra[emoji846]

Jeg eeeelsker å diskutere navn, men mannen holder på å dø av det, så av hensyn til han så skal jeg prøve å vente en stund med maset :angel7

Samme her! Jeg elsker å komme med forslag og lage lister, mens han vil helst ikke tenke på navn før de siste ukene..

Guttenavn har vi klart, men synest jentenavn er vanskelig! ;)

Har slit veldig med å finne navn vi begge liker. På jentenavn har vi nå klart å bli enige om to alternativer: Maja og Iselin.
Men på guttenavn er vi helt i stå. Jeg har ett jeg liker, som han ikke kan fordra :hilarious: men han klarer dog ikke komme med noe forslag selv der, fordi han er så overbevist om at det blir jente :p

Tror vi har bestemt guttenavnet, men jentenavnet er det verre med :/ om vi er så heldig å få en baby så kommer det nok plutselig et navn som passer<3

Ja har både jente og guttenavn klare [emoji7] Gleder meg til vi vet hvilket det blir for de er så fine [emoji85]

Har et jentenavn vi liker godt, men ingenting blir bestemt før baby kommer.
Hadde et guttenavn jeg har likt i mange år, men nå er det så mye brukt at jeg er blitt litt lei. Blir navnløs om det blir en gutt

Guttenavn har vi vel egentlig klart :) jentenavn ikke enda :p

Back
Topp