Har dere navna klare?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Ikke turt å tenke så mye på navn enda, men har en liste med navn fra forrige graviditet. Har der en drøss med jentenavn jeg liker, men synes det er vanskeligere med guttenavn. Sist var det et guttenavn som utpekte seg for oss begge og som vi bestemte oss for helt fra starten.

Vi har snakket masse om navn, og kom en god del på veien - fram til samboerens venn ble far til en sønn med det navnet vi hadde sett for oss... Så det er mulig vi må gå inn i tenkeboksen igjen om det blir gutt. Men igjen så liker jeg navnet så godt, at jeg kanskje stemmer for å bruke det uansett :-)

Sliter med å finne noe som passer til første, og magefølelse på gutt men alltid slitt med å finne guttenavn jeg liker og som funker i det norske samfunnet og :hilarious: må passe med Isabella, i Norge, Sverige og Nederland, men sist hadde vi ikke navn klart før uke 27 så god tid enda :happy:

Sliter med å finne noe som passer til første, og magefølelse på gutt men alltid slitt med å finne guttenavn jeg liker og som funker i det norske samfunnet og :hilarious: må passe med Isabella, i Norge, Sverige og Nederland, men sist hadde vi ikke navn klart før uke 27 så god tid enda :happy:
Isabella er såå nydelig ❤️

Jeg har noen favorittnavn men jeg kjenner gubben min og jeg veit at han ikke tenker på navn før nærmere fødselen. og han vil se babyen først..

Hva med Benjamin, Oliver eller Sebastian?

Tjah.. om det blir gutt har vi to navn klare.. Enten Eirik eller Marius.. Men om det blir jente vet vi ikke helt. Førstemann er jente og det ble lange diskusjoner før vi endte opp på Mina.. Jeg ville gjerne ha Emilie.. og vil gjerne ha det igjen om vi får en jente til. .Men vet ikke helt om mannen er med på det.. han var veldig på Alma sist, men det ville ikke jeg :) Så vi får se.. Synes i allefall at Mina passer til både Marius, Eirik og Emilie :)

Navn allerede? Her har vi ikke tenkt på noenting enda annet enn hva jeg kan spise og drikke. Så navnevalg er vi veldig langt unna.

Dersom det blir jente skal hun kalles opp etter min avdøde mormor, blir det gutt har vi delvis navnet klart da også

Klart om det blir gutt. Har en jente fra før, og var veldig enige den gangen. Blir det en jente til vet jeg jammen ikke :smiley-ashamed008

Har ikke peiling! Men det bør matche storesøsknene, så det blir nok noe nordisk...

Vi har vel det til jente, men ikke landet helt på guttenavn:)
Men vi er også åpen for endring, er lenge til den lille kommer enda:p

Kun noen forlag her. Med de 2 andre så fant vi navn er par uker før de kom til verden, men så må man jo se om ungen passer til navnet man finner, så ingenting er avgjort før ungen er født :)

Meg og mannen har vært enige om navn siden før det var noen plan å få barn, vi har alltid ønsket en jente og en gutt. Gutten har vi, så da mangler vi bare jenta, blir det gutt igjen så blir det nok litt mer tenking

Vi hadde navn klart to uker før termin sist, denne gangen før graviditet nesten [emoji38]

Back
Topp