Har dere navn klart?

Har dere tenkt på navn?

• Ja, vi er enige om 1-2 navn!

Votes: 7 25,9%
  • Vi er enige om en liten liste med alternativer

Votes: 3 11,1%
  • Vi har diskutert det, men er ikke enige enda

Votes: 5 18,5%
  • Jeg vet hva jeg mener, men vi har ikke rukket å snakke om det

Votes: 2 7,4%
  • Jeg har ikke tenkt så mye på det enda

Votes: 10 37,0%

• Antall som har svart
    27
Jeg har to jentenavn klare, men usikker på om mannen er enig. Han har sjeldent sterke meninger, så vi får se :)

Guttenavn er klin umulig synes jeg, så velger å utsette å tenke mer på det til vi evt. må.

Vi har både jentenavn og guttenavn klart, men er litt usikker på jentenavnet :) Har ei tante som heter det, men det har liksom ikke noe med henne å gjøre, navnet er bare utrolig fint for mine øre :hilarious: Så er litt usikker, redd noen skal føle seg forbigått hvis di tror det er noe oppkalling på gang..

Jeg hadde egentlig ett jentenavn og ett guttenavn klart allerede da jeg var 15 år :hilarious: Men ikke sikkert vi går for de. Jeg driver fortsatt å tenker på navn, men synes det er litt vanskelig før vi vet kjønnet:p

Vi har jentenavn klart etter nr 1, men nå er vi ikke helt enige om guttenavn. Håper det blir jente så vi slipper å bli enige om guttenavn :hilarious:

Vi har guttenavnet klart men mangler jentenavnet. Jeg vil egentlig bruke min farmor sitt navn, Edith, men samboer synes det er litt for gammeldags og at det ikke passer sammen med førstefødte sitt navn, så må nåkk jobb ganske hardt for å få det gjennom :smiley-ashamed004 Så om det viser seg å være jente så tar det nåkk en stund til vi blir enige

Ikke tenkt på enda :hilarious: hadde vanskelig med å finne navn forrige graviditet, så datteren min fikk ikke navnet sitt før hun var et par dager.

Absolutt ikke, har noen favoritter men vet at mannen er mot flere av de. Venter nok til vi vet kjønn før vi begynner å diskutere. Var vanskelig sist, bestemte oss kun noen få uker før fødsel sist gang. Veldig fornøyd med det det ble da :happy:

Nei, blir ikke avgjort før etter fødsel heller :shy: Nr 1 fikk navn da han var 3 mnd gammel. Nr 2 fikk navn da hun var ett døgn gammel. Nr 3 fikk navn da hun var 3 dager gammel. Nr 4 fikk navn da hun var noen timer gammel, men var veldig presset da.

Usikker på hva jeg svarer her :laughing002 jentenavn er klart, mest sannsynlig blir det dobbeltnavn! Det ene navnet betyr mest for meg, men har historie fra begges side.
Guttenavn er det verre med, ingen av oss har noen klare favoritter.. uansett kommer vi til å vente med å gi barnet navn til vi ser det.. ikke sikkert barnet kler det:smiley-ashamed008

Første var vi enig om navnet før barnet en gang var unnfanget - men nå er det mye vanskeligere. Vi har fått flere kriterier, siden det jo må passe inn med den første sitt navn etc. Så her sliter vi og kommer nok til å gjøre det en stund til :hilarious:

Mannen tekstet meg et forslag til jentenavn i går. I dag ble lillejenta på 2,5 år «terrorisert» av en jente på 15mnd med det navnet som stjal alle lekene hennes. Endte opp med at jenta mi løp bort og skrek da hun lille jenta kom mot henne på slutten.

Hadde aldri hørt det navnet før, så var et morsomt sammentreff. Satser på at det ikke setter varige spor :hilarious:

Back
Topp