Har dere navn klart?

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har dere navn klart? Er dere enige? Var det enkelt å finne navn? Hadde dere kanskje klart fra før? :happy:

Jeg har ingen anelse om hva vi skal kalle babyen. Vet jo ikke kjønnet enda, så kanskje ikke så rart at det ikke er på plass. Sist gang tror jeg vi landet på navnet ca tre måneder før fødsel. Har noen forslag nå, men far er ikke enig og kommer heller ikke med noen egne forslag:bored:

Her nøler far med alle forslagene mine, og sier at jeg kommer nok på noe lurt snart, uten å foreslå noe selv. Vi vet kjønn, men sist var gutten 10 dager gammel før han fikk navnet sitt, så absolutt ikke klart her

Nei, vi diskuterte mye navn i starten, mest jentenavn da vi hadde sånn jentefølelse:p Tenkte da at hvis det var gutt så hadde valget vært enkelt. Så er det en gutt da, og vi er like langt, det var ikke så enkelt likevel:hilarious:
Vi liker Linus, Anton, Vilmer, Håkan, blant andre. Jeg har sett så mye på navnelister at jeg har sett meg helt blind. Så nå har jeg tatt en pause i navnejakten:angelic:
De andre to hadde vi 2-3 navn klare til fødselen, også såg vi umiddelbart etter fødselen hva de het:love017 Jeg føler veldig for å se han her først også, så vi må bare kutte ned til 2-3 navn innen fødselen:D

Her nøler far med alle forslagene mine, og sier at jeg kommer nok på noe lurt snart, uten å foreslå noe selv. Vi vet kjønn, men sist var gutten 10 dager gammel før han fikk navnet sitt, så absolutt ikke klart her
Samme her. Blir lettere irritert når ingenting jeg foreslår er bra nok også kan han ikke komme med et eneste forslag selv:bored:

Nei, vi diskuterte mye navn i starten, mest jentenavn da vi hadde sånn jentefølelse:p Tenkte da at hvis det var gutt så hadde valget vært enkelt. Så er det en gutt da, og vi er like langt, det var ikke så enkelt likevel:hilarious:
Vi liker Linus, Anton, Vilmer, Håkan, blant andre. Jeg har sett så mye på navnelister at jeg har sett meg helt blind. Så nå har jeg tatt en pause i navnejakten:angelic:
De andre to hadde vi 2-3 navn klare til fødselen, også såg vi umiddelbart etter fødselen hva de het:love017 Jeg føler veldig for å se han her først også, så vi må bare kutte ned til 2-3 navn innen fødselen:D
Er redd vi ikke klarer å komme opp med ett navn en gang om det er gutt. Lettere med jentenavn syntes nå jeg. Har også sett igjennom alt av navn og det er ingen som er «perfekt». Redd vi ender med et godt nok navn om det blir gutt. Blir det jente har jeg to navn jeg liker veldig godt, men mannen er ikke enig. Blir det gutt er det også to navn, men heller ikke her er mannen enig, men jeg er redd det ikke finnes flere enn de to jeg liker nå:bored:

Vi har kommet til enighet om ett. Men allikevel er jeg bittelitt usikker! Så vi får skrive ned noen forslag og se hva vi kommer frem til :hilarious:

• Liker
Reactions: V90
Navnet er klart. Mannen måtte tenke/fundere/venne seg til det (eller kommer med bedre forslag :hilarious:)
Nå er vi enige alle mann ;)

• Liker
Reactions: V90
Dersom det blir jente har vi navn klart, det har vi hatt siden før det fantes en spire. Men når det kommer til guttenavn er jeg helt lost, og mannen vil ikke tenke på det før UL siden han tror det blir jente :p Alle guttenavnene jeg liker er «brukt opp» av ekser, tidligere flørter, dustete medelever/dårlige relasjoner :shifty:

Her er navnet absolutt ikke klart. Vet heller ikke kjønn enda, og er litt bekymret av meg så vil vente med å tenke på navn i tilfelle ikke alt er som det skal.
Synes det blir mye vanskeligere denne gangen da navnet må passe til storebror sitt navn, og han har gammelt norsk dobbelnavn, uvanlig kombinasjon og er oppkalt. Så må prøve å finne noe som står i stil. :happy:

Med første stod det mellom to navn vi likte like godt. Da vi valgte et av dem sist ble vi enige om at hvis vi skulle få en gutt til, skulle det barnet få det andre navnet. Sånn blir det:) Deilig å slippe det "navnestyret" denne gangen:joyful:

Jeg har et fint guttenavn, men dette er jo ei jente, så da er vi like langt. Storesøster er oppkalt, så jeg har lyst å fortsette tradisjonen. Men nå har det seg sånn at det var jo ingen navn som slo oss med en gang. Jenta vår fikk navnet sitt lenge før vi ble gravide.

Har ei lang navneliste, men er ikke enklere av den grunn :yuck: Har ikke bestemt oss, vet ikke hvilke som er mest aktuelle heller egentlig. Førstemann fikk navn da han var 11 uker, og selv da så var vi ikke sikre. Nr to fikk navn da hun var ett døgn gammel. Blir nok ikke bestemt noe før etter fødsel denne gangen heller :wacky:

Synes guttenavn er vanskelig, står mellom 2 - med bare 1 bokstav forskjell :hilarious: Vanskelig å si om vi blir å bestemme oss før ungen kommer, men har veldig lyst å bestille utstyr til å lage pynt på stelleveska med navnet på, så håper kanskje vi finner ut hva som føles riktig før baby kommer :angelic:

Vi fikk vite kjønn i dag. Jentenavnet var super klart! Dessverre får vi ikke brukt det :(
Kan godt hende denne karen ender opp med et navn fra staten.. vi har absolutt ingen ide til guttenavn! Alt av fine navn er brukt opp, resten er det bare idioter som heter:dead:

Her var guttenavn klart, var så forberedt på gutt igjen, Jone Leander. Nå blir det jente, så har ikke navn klart da:yuck:

Jone kan du også ha som jentenavn!! Det er kjempefint! Evt. June :)

Det har jg ikke tenkt på at det kan brukes til jente også. Har bare vært så paff etter UL når det var jente i dag. Takk for tipset og påminnelsen:shy:

Back
Topp