har dere navn klart?

86modell

Andre møte med forumet
Har dere bestemt navn til babyen? Jeg sliter sånn med å finne guttenavn, og nå begynner jeg å bli småstressa... har lyst til at navnet skal klaffe  med storesøster sitt, Linnea, eller at han skal hete noe på L, men da er det jo enda vanskeligere..
Tar gjerne imot forslag!!!! :)))

Her har vi ikke navnet klart. Står mellom Karoline, Malin og Amalie. . . Men tror vi må vente til vi ser snuppa før vi bestemmer oss.

Guttenavn på L.....hmm....kommer ikke på noe i farta. Hva med å låne navnebok på biblioteket. Det gjorde vi, og fant noen alternativer.

Her venter vi på Matheo.. Håper han kler navnet sitt.. Navnedagen hans er termindagen vår, så det er lissom så meningen at han skal hete det.. ;)

Vi har endelig best oss. Samboer var veldig i tvil med det første siden hans søskenbarn i Ålesund heter det samme. Men jeg ville oppkalle lillegutt etter min dødfødte bror. Og familiene vår forsto det, og syntes det var fint gjort. :) Vet at hvertfall min mor og far ble veldig glad for det:)

Leon passer til Linnea... :-)

Vi har ett navn vi begge er enige om men vil se henne før vi sier det til noen :)
Liam er ett kjempefint navn som jeg syns passer godt til Linnea :)
Vi skal og ha ett navn som begynner på E som storebror.

Hva med Leander... Synes det passer til Linnea. Leander og Linnea!!

Vi har guttenavn klart, men diskuterer så fillene fyker på jentenavn! Vi er enige om fornavnet, men jeg vil ha et mellomnavn, og han liker ingen av alternativene mine! Skjønner ikke at han ikke bare kan gi seg først som sist emoticon

Vi har så og si jentenavn klart om ho kler det..
Astrid Othilie. men har mange alternativ om det blir jente så der kan vi ombestemme oss :)

om det blir gutt trooooor eg det blir Lars.. antageligvis Lars Johan..
men veldig usikker. vi har diskutert guttenavn opp og ned i mente og klarer ikkje å finne et navn vi begge liker.. men er enig i at vi vil ha et enkelt vanlig "rørlegger i 60 åra navn" hehe

Guttenavn på L ja..
Leonard
Ludvik
Leander (mote da.. men fint)
Lasse
Linus

Hva med Levi?

Ja, vi har navnet klart

Tenkte Leon, Liam og Leander ser de er forslått her

Vi har bestemt navn for leeeenge siden... Dattera vår kunne hatt hundre navn siden jeg ombestemmer meg hver eneste dag..Men gubben står på det som er bestemt så her blir det Milla Sofie

Har både gutte og jentenavn så passe klart. 1 som "leder" på begge kjønn og noen flere som er aktuelle. Men må nesten se ungen før vi bestemmer oss helt tenker jeg. 

Me hadde jentenamn klart, men så blir det visst ein gutt :) Guttenamn var det verre med. Me har eit som me vurderer sterkt, men dukker det opp noko anna på veien kan me ombestemme oss. Me vil ha eit gammalt norsk namn som ikkje er på topp ti lista, men heller ikkje for sært.

Vi har navnet til prinsen klart :D
Hva med Lionel, Leon, Leander... Liam..

Vi har heller ikke bestemt oss ennå, er fryktelig vanskelig.
Men hva med Lukas, jeg syns det er et kjempe fint navn og det er jo kjempe fint inntil Linnea! :)

Back
Topp