Har dere navn klart til babyen i magen?

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Vi har klart både jente navn og guttenavn :) Så nå venter vi bare på å få vite hvilken av dem vi skal bruke :)

Jeg har ett jentenavn og han har vel egentlig bestemt ett guttenavn! men er ikke helt enig da :) hehe...

Jeg har ett jentenavn og han har vel egentlig bestemt ett guttenavn! men er ikke helt enig da :) hehe...

Hehe heldigvis har dere enda god tid på å bli enige :)

vi har jente navn, men ikke gutte navn... :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Nope. Kommer til å snakke om det når det nærmer seg fødsel. Men vil ikke vite kjønn. Sist ble vi enige om navn dagen etter fødsel.

Har guttenavn, og kanskje jentenavn :-)

guttenavn er klart :)

Ooooooy som vi sliter med gutte navn.... Jeg er fast bestemt på at jeg vil ha et navn da... Men gubben sier det er uaktuelt! :(

Men jente navn er vi helt Enige :)

Vi visste ikke kjønn sist og hadde både guttenavn og jentenavn klart. Trodde vi! Ut kom en gutt og han så bare ikke ut som det vi hadde tenkt, så da ble det noe helt anna! Så nå vet jeg ikke om vi tør ha det klart, kanskje et par stk så ser vi hva som passer:)

Vi har et jentenavn og et par guttenavn. Tok oss et par timer til å gå igjennom lange navnelister sammen. Det var faktisk veldig morsomt:-)

Har mange navn jeg liker veldig godt, men venter med å bestemme meg til etter babyen er kommet. Så får vi se hvilket som passer best :)

Hatt de klare i non år nå. To jente navn og ett guttenavn. Altså ni navn til sammen da gutten vår på 22mder har tre navn så må jo nesten lille spira å få det :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har jentenavnet klart, blir oppkalt etter mine oldemødre på begge sidene :) Guttenavn sliter vi med... Jeg er veldig glad i Oliver og Jonathan, men siden vi kjenner noen som kjenner som har en Oliver/Jonathan blir det uaktuelt mener sambo... Så har bi jo to gutter med fine navn fra før da :)

Hvordan er dere på navn som andre har? Altså tar dere navnet selv om det er flere på hjemplassen deres som heter det?

Jeg kjenner ingen som har verken jente eller guttenavnet vi vil ha :)

Back
Topp