Har dere navn klart? Eller venter dere til baby er ute?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Har dere navn klart til den lille [emoji1405]? Eller finner dere heller navn når baby er ute? Dere som ikke har navn klart, hva slags kallenavn har dere da?

Vi vet dette er gutt. Men er enig i at vi må se han for å finne ut hva han kan hete [emoji6]. Han har kallenavnet Lillegutt da [emoji1405][emoji7] eller jeg kaller han det, samboer mener det er rart å snakke til en mage så han kaller han ikke så mye. Jeg prater masse med babyen i magen da, selvom han ikke kan svare hehe[emoji23]

Vi har navnet klart (og ingen alternativer, så håper det passer!)

Vi har et alternativ, men vil gjerne ha flere. Vi kan ikke bestemme oss før vi ser henne [emoji173]

Navnet er klart og vi har den siste uken begynt å kalle magen det også. Men vi har et alternativ vi er enige om om det skulle vise seg å ikke stemme :)

Har navn klart [emoji4] Før vi hadde bestemt oss, ble det 'rainbow' da jeg så over 20 regnbuer på 5-6 uker i begynnelsen av graviditeten [emoji7][emoji304]

Uff, vi er så uenig at jeg tror det kommer til å ta en stund etter han er ute før han får et navn o_O

Navn hvis vi skulle få jente noen gang var klart før storebror kom.. Så den diskusjonen slapp vi denne gangen [emoji28]

Har navn klart her og har hatt det klart sikkert halve graviditeten. Har holdt mulighetene oppe i tilfelle det skulle dukke opp et vi liker ennå bedre, men det har ikke skjedd. Så da bestemte vi oss bare

Vi hadde et jente- og et guttenavn klart når vi ventet nr 1. Hun fikk ikke det navnet, og ikke kommende storebror heller. Så de er fremdeles "ledig" Så får vi se. [emoji12]

Navnet var klart før graviditeten [emoji85] Vi har også kalt magen og jenta vår dette fra tidlig av [emoji4]

Her heter han foreløpig "lillebror" :) Har et navn som jeg liker, pappaen er ikke helt sikker. Så vi får se når kommer.

Vi har navn klart, men kun ett så håper det stemmer. Har kalt henne for det de siste månedene så nå føler jeg at hun heter det:)

Vi har navn klart både gutt og jente. Siden vi vet ikke om hva skal komme ut :dummy::dummy1:. Har vært på flere UL, annen hver uke for tilvekstkontroll. Men det var vanskelig for legen å se tydelig.

Har guttenavnet klart,men må jo se om det passer. Har ingen jentenavn. Men førstefødte er født i september og har 9 bokstaver i navnet, så blir jo et navn på 4 bokstaver i mars. :thumleft

Back
Topp