Har dere mye symptomer jenter?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Jeg ble kvitt kvalmen for 3 dager siden, og det var deilig det :) så har ikke så mye symptomer nå...
idag sov jeg veldig lenge...klarte ikke stå opp...så det er vel kanskje et tegn;)
ellers så har jeg litt hodepine, og den fordøyelsen er ufattelig rar, enten kommer jeg ikke på do, eller ja så kommer det og i hu og hast (sorry for den detaljen)...
jeg venter på at brystene mine skal bli større eller at jeg blir øm i de, men nei...de er som før hehe...

ellers så nærmer deg seg de magiske 12 ukene....3 uker igjen....gleder meg til å bare hyle ut at jeg er gravid :)

Kvalmen forsvant i forje uke her :) er ekstremt sliten,våken i 2 timer så må jeg sove mer.. mine bryst har vokst og vært ekstremt ømme,ikke så veldig øm mer :) førdøyelsen er helt på ræva for og si det sånn! Er også 9 uker,gleder meg til uke 12 :)

Du er heldig som er kvitt kvalmen!! Jeg har vært kvalm hver dag i 4 uker nå.. Kaster opp 1-2 ganger daglig.
I tillegg har jeg lite energi og sliter med å stå opp om morgenen. Samboeren min er en engel. Han stiller opp og ordner alt, stakkar. Jeg klarer ikke lage middag uten å kaste opp :p Her om dagen skulle jeg bøye meg for å knyte skolissene, og så gikk det gærent..

Back
Topp