Har dere mye sex med kjæresten nu når dere har 2 mnd igjen, eller er det tungt?

slhallt

Flørter med forumet
Jeg har sex med kjæresten, men har måtte si til han at d er tungt til tider pga magen e i veien og litt ubehagelig :P

Sex?? Hva er det?? Hatt sex nekt fra legene siden uke 16 :/ Så 10 uker uten nå.... :P Så gror vel snart igjen der nede haha :P

Sex?? Hva er det?? Hatt sex nekt fra legene siden uke 16 :/ Så 10 uker uten nå.... :p Så gror vel snart igjen der nede haha :p

signerer denne jeg å.. å sikkert før uke 16 å...

Synes det er tungt og ikke minst ubehagelig.. desverre til tider til ergelse av typen som sååååå klart vil hele tiden... ;-) men har måtte sagt ifra nå at vi tar igjen for fult etter dette er ferdig... da jeg nå merker at jeg får en reaksjon av sex som gjør at jeg får en kraftig kløe nedentil i flere dager etter sex....

Mye og mye, sånn ca som normalt, problemet er ofte at jeg har sovnet når han legger seg, så hvis vi tilfeldigvis legger oss samtidig, kan det jo bli noe ;P men merker jo at lysten ikke er på topp bestandig, for det er litt merkelig å skulle ha sex når dn lille hopper rundt i magen :P

Vi legger oss alltid samtidig, og har oftest sex før vi sovner, gravid eller ei :-)

Masse sex for tiden ja... Mest på mitt initiativ. Nå er mannen ute på jobb da, så er to uker uten kos. Det går greit, men kjenner det skal bli godt å få han igjen ;-) Er nok graviditeten som gjør lysta mi større, men vi har heldigvis ikke noe labert sexliv til vanlig heller

Jeg har ikke lyst så lenge jeg er gravid.. hadde ikke det sist gang heller..

Synes det er tungt og ikke minst ubehagelig.. desverre til tider til ergelse av typen som sååååå klart vil hele tiden... ;-) men har måtte sagt ifra nå at vi tar igjen for fult etter dette er ferdig... da jeg nå merker at jeg får en reaksjon av sex som gjør at jeg får en kraftig kløe nedentil i flere dager etter sex....
Samme her, vet du hva årsaken til kløe er?
Har ikke hatt det slikt med de to andre.

Heller labert gitt. Stor mage, bebis som beveger seg, vondt bekken og tissetrengt konstant :P Gjør ikke akkurat underverker for sexlivet ;) Men det skjer da en gang i blant.

Mannen ble dessuten litt satt ut av hvor lang tid det KAN gå etter fødsel før man er i gang igjen også. Stakkars mann :O

Dette er det svangerskapet jeg har hatt mest sexlyst, ikke at vi har sex så ofte, men det var heller fraværende på samme tidspunkt med de to andre (har tatt seg opp mot slutten i håp om å sette i gang fødselene).
Er spent på hvordan det blir etter fødselen, har veldig forskjellig erfaring etter de to andre, etter førstemann forsvant all lyst, mens etter andremann kom lysten raskt tilbake, satser på at det blir som etter andremann og at vi tidvis orker litt sex til tross for tre barn ;)

Samme her, vet du hva årsaken til kløe er?
Har ikke hatt det slikt med de to andre.
Nei har ikke vert plaget med dette selv tidligere men legen jeg var til (gyn.overlegen på sykehuset ) sa at det nok skyltes en kjemisk reaksjon. Hans bakterie og min. Og at det kun er pga graviditeten at jeg får det slik. Men jeg smører på canesten etter hber gang vi har sex så lindrer det veldig. Ei venninde av meg tipset meg at aloe vera også fungerte ;-)

Her venter vi litt. Har vært plaget med flere blødninger som ikke har noe med sex å gjøre. Så får vente til jeg er litt lengre på vei. Vil ikke at det skal sette igang nå.

Sex, nei. Lite med det ja. Jeg sover når han legger seg, om han kommer seg til senga. Sover mesteparten av nettene på sofaen han. Men kan bli en kjappis så han får tømt seg :p

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Fint lite action....nektet av lege fra vi var i 1 trimester :/

Her har det vært lite med det i det siste. Bekkenløsning og kvalme er en effektiv stopper for min del, til mannens frustrasjon. Vi har prøvd, men det ender med oppkast og veldig sterke kynnere, dagen etter er bekkenløsningen enda værre føler jeg... Hmm, får satse på at det kommer seg fort igjen etter fødsel istede :)

Back
Topp