Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSex?? Hva er det?? Hatt sex nekt fra legene siden uke 16 :/ Så 10 uker uten nå.... Så gror vel snart igjen der nede haha
Sex?? Hva er det?? Hatt sex nekt fra legene siden uke 16 :/ Så 10 uker uten nå.... Så gror vel snart igjen der nede haha
Samme her, vet du hva årsaken til kløe er?Synes det er tungt og ikke minst ubehagelig.. desverre til tider til ergelse av typen som sååååå klart vil hele tiden... ;-) men har måtte sagt ifra nå at vi tar igjen for fult etter dette er ferdig... da jeg nå merker at jeg får en reaksjon av sex som gjør at jeg får en kraftig kløe nedentil i flere dager etter sex....
Nei har ikke vert plaget med dette selv tidligere men legen jeg var til (gyn.overlegen på sykehuset ) sa at det nok skyltes en kjemisk reaksjon. Hans bakterie og min. Og at det kun er pga graviditeten at jeg får det slik. Men jeg smører på canesten etter hber gang vi har sex så lindrer det veldig. Ei venninde av meg tipset meg at aloe vera også fungerte ;-)Samme her, vet du hva årsaken til kløe er?
Har ikke hatt det slikt med de to andre.