Har dere mye mensmurringer?

Gravidmednr.4

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg er bare 3+5 å har ganske mye mensmurringer i magen og korsryggen som er veldig av og på. Er så redd for at mensen skal komme, til tross for 5 positive tester :oops: mensdato er egt i morgen.. har også litt stikking som kommer innimellom.. husker ikke hvordan det var i mine forrige svangerskap siden det er 13 og 16 år siden sist jeg var gravid :wideyed:

Jeg er bare 3+5 å har ganske mye mensmurringer i magen og korsryggen som er veldig av og på. Er så redd for at mensen skal komme, til tross for 5 positive tester :oops: mensdato er egt i morgen.. har også litt stikking som kommer innimellom.. husker ikke hvordan det var i mine forrige svangerskap siden det er 13 og 16 år siden sist jeg var gravid :wideyed:

Jeg hadde mye mensmurringer i starten. Hadde det likt forrige svangerskap også :)

Ja, faktisk akkurat i dag (4+1) har det vært ekstremt! Så mye at jeg skrev til en venninne som også er gravid, men lenger på vei, og hun sa hun hadde også hatt masse av det i begynnelsen!

Ja, faktisk akkurat i dag (4+1) har det vært ekstremt! Så mye at jeg skrev til en venninne som også er gravid, men lenger på vei, og hun sa hun hadde også hatt masse av det i begynnelsen!
Haha samma gjorde eg. Slite sykt med smerter av og på

Hadde mye fra positiv test og til litt før 5+0. Nå er det lite symptomer med unntak av hodepine, litt småkvalm og trøtt. Håper jeg snart for en time til tidlig ul så jeg vet om det faktisk er noe der

Hadde det før mensen skulle ha kommet. Ga seg et par dager før forventet mens. Så har det vært rolig helt frem til de siste dagene. Er 4 +3

I starten kjente jeg bare (vonde) ligamentsmerter, spesielt på venstre side. Men kjenner verken det eller mensensmerter nå :nailbiting:

Er ut fra mine beregninger 5+1 i dag. Har hatt mensensmerter/murringer de siste 3 dagene, men også noe blødning. Litt mørkt i går, men nå har jeg friskt blod. Redd for at dette går gale veien. Var å målte hcg nivå i dag og skal ta ny test på mandag :(

Slite en del med smerter ennå, trur dette går gale veien her og. Ingen blødning ellerno ennå så har et lite håp. Har hatt mye smerter i dag i bekkenet spesielt høyre side. Men dette er smerter jeg kan ha uten å være gravid også, om jeg feks har gått mye elle ligget sjeivt ellerno. Merker det er hakket verre nå men satser på en god natt søvn jør susen

Back
Topp