Har dere mye kynnere ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja :eek: Men jeg er ikke flink til å slappe av. Men ble sånn halvveis tvunget inn i mer sykemelding nå så regner med det blir bedre :-)

Heldigvis ikke! Men nå jobber jeg ikke heller. :p
Får kun kynnere hvis jeg går på hardt underlag i mer enn 5-10 minutter, eller går for mye generelt.

Ja :-( Nesten hver gang jeg reiser meg eller hvis det er hektisk på jobb! Har ei sær jordmor så tviler på at hun bryr seg. Skal dit nå denne uka. Det blir nok fastlegen fremover. Hva er konsekvensene sånn egentlig? Utenom at det er svært ubehagelig da.

Ikke like plaget som jeg var med nr2 da, men har 3-4 merkbare om dagen og noen små inni mellom og noen få sterke, men tenker de tar seg opp ut i svangerskapet som de har gjort tidligere:confused:

Ja. Jobber itillegg ikke, så ikke noe å bli sykemeldt fra.

Ligger forøvrig innlagt med riehemmende drypp, og fått lungemodning sprøyte, pga sammentrekninger og nedpress, med modningspåvirket mormunn

Ikke så mye som sist. Nå er det helst når jeg stresser eller må bære 3 åringen.

Gjennomgående hele dagen, så sykmeldt på grunn av dette. Våkner hver natt av vonde kynnere.. Litt lei.. Gleder meg til å kunne rette opp ryggen igjen :-)

Jeg føler jeg har mye kynnere, og har vært i kontakt med føden på grunn av dette. Likte ikke å telle 10 kraftige kynnere på 30 minutter, men jeg skal til kontroll hos jordmor i dag.

Back
Topp