Har dere mye barnevakt?

Madhoi!

Flørter med forumet
I dag skal lillingen sove borte for første gang, og jeg kjenner jeg er litt nervøs. Jeg vet han storkoser seg hos foreldrene mine, det er heller værre med meg.. Men jeg må vel komme over den kneika!! Ellers pleier vi å ha barnevakt et par timer, en eller to ganger i uka. Hvordan er det hos dere? 

Nei ikke mye..
Snupp har sovet hos mine foreldre 3 ganger..
Hadde barnvakt en dag nettopp, men det var fordi jeg skulle
på familie uke på avrusinga til min bror og mannen var på jobb..
Har jo vært sånn små ting innemellom, sånn halvtime-time passing,
men det er lite.. :)

Kooser oss jo sammen så trenge ikke mye.
Mannen er veldig flink å tar mye ansvar  ;)

nei.har hatt dem hos mamma 5 timer en gang!storesøster har jeg hatt til av og til men veldig sjelden

Jeg har hatt overnattings barnevakt 3ganger... da fra han har lagt seg til 10-11tiden om morgenen... Er 100% alenemor så det er mindre enn det høres ut som ;)

Også har jeg hatt barnevakt litt en dag jeg skulle på IKEA å handle møbler... også passa typen han 1times tid mens jeg var hos tannlegen for en ukes tid siden :)

Da har jeg kanskje hatt han borte "mye" jeg da?! 2-4 timer i uka.. Men jeg synes det er greit at han får kost seg med besteforeldrene sine uten at jeg er der også, jeg hadde ikke den muligheten da jeg var liten. Han elsker å leke med dem. 

Jeg skal hente han så fort jeg våkner i morgen, skal ikke spise frokost engang ;) 

Madhoi! skrev:

Da har jeg kanskje hatt han borte "mye" jeg da?! 2-4 timer i uka.. Men jeg synes det er greit at han får kost seg med besteforeldrene sine uten at jeg er der også, jeg hadde ikke den muligheten da jeg var liten. Han elsker å leke med dem. 

Jeg skal hente han så fort jeg våkner i morgen, skal ikke spise frokost engang ;) 

Syns det er bra jeg... de har godt av å være litt med andre og så de ikke blir totalt avhengige av mamma hele tiden... Da vil man kanskje ikke slite like mye med at de får "separasjonsangst" når man må ut i jobb og de må i barnehagen...

Om mine foreldre hadde vært interessert i å ha mini noen timer i uka så hadde jeg helt klart benytta meg av det for hans og min del :)

Har hatt barnevakt 3 ganger :)

Vi har vell hatt barnevakt en 3-4 ganger. Skal i bryllup i juni så da skal hun på overnattingsbesøk for første gang,og jeg kjenner jeg gruer meg..hehe.. Vet jo at det går fintemoticon
Skal til new york 5 dager med mine foreldre og søsken i slutten på juni,så på tide og øve seg på å være litt vekke fra henne!! Off, har ikke klart å glede meg til den turen enda!

Det er hjelper vel når man kommer seg over kneika første gang? Tøft gjort å skulle være borte 5 dager fra ho!? ;) Så lenge du vet ho er i gode hender, så går det bra :)

Lillegutt er levert nå, og jeg skal i 30 årslag. Gleder meg ikke nå, men vet at jeg kommer til å kose meg i kveld og at han har det superdupert ;) 

Tjaaa, har hatt barnevakt flere kvelder etter han har lagt seg, her hjemme liksom.. Jeg driver litt med homeparty så er ute noen kvelder i løpet av en mnd.. Er hjemme igjen før 23 liksom..

Har vert i Bergen 5 dager på skolen, da var begge gutta hjemme med min mann... Men vi har ikke hatt han på overnatting hos andre enda.. Har ikke hatt behov for det..

Madhoi! skrev:

Det er hjelper vel når man kommer seg over kneika første gang? Tøft gjort å skulle være borte 5 dager fra ho!? ;) Så lenge du vet ho er i gode hender, så går det bra :)

Lillegutt er levert nå, og jeg skal i 30 årslag. Gleder meg ikke nå, men vet at jeg kommer til å kose meg i kveld og at han har det superdupert ;) 

Hun ska ver hjemme med pappan,så er i veldig gode hender:)
Kos deg i 30 års dag da!!:)

Har aldri hatt han på overnatting hos noen, men har hatt masse barnevakt på dagtid. Holder på med lappen, og da passer det som regel best at han er med mormor enn at han er med i bilen. På langkjøring og kartkjøring var det uansett ikke aktuelt å ha han med. I går var vi på fest og da passet svigers barna her hjemme.

Vi er heldige! emoticon

har hatt barnevakt en tre ganger tror jeg - da har vi vært på kino=) i juni skal vi på det parkurset på helsestasjonen to kvelder, så blir barnevakt da, så blir det 24 timer når vi skal på danskebåten for å slappe av (tror vi har blitt gamle altså;).

vi bor 100 mil fra alt av besteforeldre og familie så er ikke bare bare å få barnevakt, men har heldigvis masse venner som tilbyr seg. første i venneflokken som har fått barn så mange som er litt småverpesjuke. =)

Vi har hatt litt barnevakt på dagtid , noen timer her og der. Men siden frøkna ikke har
tatt flaske før nå, så har det aldri vært mer enn ett par timer.
Men endelig tar hun flaske så hun var på overnattingsbesøk hos mine foreldre i uka som var.
Det gikk kjempefint ! Veldig glad for det, for vi reiser snart til svigers og da skal de passe
henne en hel dag og  natt mens vi e i 30årsfest!

Han har sovet vekk 5 ganger :) Ellers har samboer hatt han hvis jeg skal ut eller noe :)

Hun har sovet borte 3 ganger. Men ellers har vi aldri barnevakt, ingen å spørre ;( Og pappaen arbeider masse fordi jeg ikke har fått meg jobb og permisjonen min en over så vi må ha penger. Jeg er sliten lei ++++ men jeg prøver å tenke at jeg elsker barna mine og plutselig er de store ;) Men kjenner at det er slitsomt og ikke treffe andre med små barn, det ble ingen barselgruppe på meg å kjenner ingen med smårollinger. Men men livet det går sin gang.

Har barenvakt en-to dager i uka.. Eller, dvs, svigers har han stort sett én dag i uka fordi de har muligheten til det emoticon

Øy, da har vist jeg veldig mye barnevakt! Men nå begynte jeg i arbeid 6 uker etter fødsel, og mannen har vært i full jobb. Jeg er lærling, og vil bli ferdig med læretida mi før jeg går ut i permisjon igjen. I tillegg til at jeg ta allmennpåbygging som privatist i år..
Så mine foreldre har lille gutt alt fra 8-30 timer i uka.. Men han har bare overnatta 2 ganger, liker best at han er hjemme om natta:) Men på dagtid går det veldig bra at han er borte.

har aldri hatt barnevakt til lillegutt. han nekter å ta flaske og tutekopp, så jeg er fortsatt avhengig av å være der med puppen. dag og natt...

skal jeg noe han ikke kan være med på, er han sammen med faren. er det på dagtid, tar han hjemmekontor den dagen :-)

har ingen andre som han kjenner godt nok, eller som kjenner han, som jeg vil skal passe han.
besteforelderene hans bor 10 minutter unna med bil, men de er her så sjelden og viser så liten interresse for sønnen min. har aldri tilbudt seg å passe han, eller trille en tur så jeg kan få gjort unna noe her :`(
da spør ikke jeg heller!

Back
Topp