Har dere modningstegn?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Husker ikke hvordan det kjennes ut. Men nå iler det igjen nedover lårene, føler meg mørbanket nedentil, samme følelse i magen som dagen før menstruasjon og forferdelig kvalmen igjen. Hva med dere?

Småkvalm, dårlig matlyst og øm i magen... Er vel noe som skjer tenker jeg.. Vet ikke hva som er vanlig..

Kraftigere kynnere, masse stikninger nedentil, mensmurringer, noen ganger kjennes det ut som om hu graver seg ut, kvalm osv.. vet ikke om dette er modningstegn siden jeg er førstegangs, men virker hvertfall sånn :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Nope, trur ikke det! :/

Litt kvalm, men håper modninga ikke har startet enda :P har jo igjen seks uker sånn egentlig;)

Godt å se andre har samme symptomer, selv om det ikke er noe behagelig.

Ja, det er en del stikking i underlivet. Kynnere, og så er jeg kvalm og har diaré så og si hele tiden. Bekkenet ble bedre en periode, men nå er det så slarkete at det er bare så vidt det henger sammen tror jeg ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ja, det er en del stikking i underlivet. Kynnere, og så er jeg kvalm og har diaré så og si hele tiden. Bekkenet ble bedre en periode, men nå er det så slarkete at det er bare så vidt det henger sammen tror jeg ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Diaré er et problem her i gården også

Samme her, kvalme, svimmelhet og verker i underlivet, heldigvis er vi snart i mål ;)

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Kraftigere kynnere, masse stikninger nedentil, mensmurringer, noen ganger kjennes det ut som om hu graver seg ut, kvalm osv.. vet ikke om dette er modningstegn siden jeg er førstegangs, men virker hvertfall sånn :)

Signerer denne!! Er også førstegangs så vet ikke om det er modningstegn ;)

Måtte scrolle tilbake til denne tråden og se hva dere har skrevet her og jeg ser at NÅ har jeg også mange av de samme tegnene som dere. Hatt det i 2 dager.
Kvalm, masse kynnere, stikkining oppi der, ofte dobesøk, lite energi plutselig (jeg som til vanlig drifter hver dag) og jenta er plutselig kjempe aktiv (klager ikke på det altså!), av og til føles det som om ho skal komme gjennom magen.
Huh, og enda har jeg 7 uker igjen!

Mye kynnere, nedpress, ned sunket mage og mensmurring i rygg og magen. For ca. 1 uke siden mistet jeg slimproppen også :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

nedpress, vondt i ryggen, kynnere, kvalm , litt stikking. ( vondt i brystene ) vet ikke om d er modningstegn men mye stikking å sårhet der nå..

Vondt i ryggen, masse kynnere så jeg ikke kjenner noe særlig liv Og en og annen rie. Var på kontroll i går. Er helt moden her med åpning. Men er ikke veldig plaget med vondt. Så trur det er veldig fra person til person.

Ingen tegn her enda, men er jo forholdsvis tidlig også da, er 34 uker i dag.

Back
Topp