Har dere mer/mindre sengekos?

Føler meg en smule dum til slutt;) Haha, ja, ikke sant!:p Virker ikke som om de tar hint heller... Hinta i omtrent 2 (!!) timer her en dag før han skulle på jobb (begynte 14.30) - han tok ikke hintet, og jeg tuta i over en time etter han dro på jobb..:rolleyes:
Dumme mannfolk som ikke skjønner noenting :eek: De må jo ha det inn med teskje, og tilogmed da presterer han å si at han ikke orker! Makan til frekkhet :angelic:

Her er det veeeldig lite av sånnt, sist vi hadde det så kom det litt blod, så nå tviler jeg på at d blir noe på meg:)

Ja, man kan jo bli oppgitt!!:p Heldigvis har jeg verdens beste gubbe ellers, bare sånn hinting han er dårlig på :p
He he, samme her. Verdens beste 90 % av tiden, de resterende 10 % er han ganske håpløs og skjønner heller lite om hva jeg tenker og føler :p

Har vært ganske tålig frem til nå, men merker de siste gangene at magen er ganske i veien :-P

Føler sexlivet ble så mye bedre etter at jeg ble gravid. Lysten har definitivt økt, og han er helt enig.

De tre første mnd var egentlig ganske fortvilende, Jeg skulle ha det dag og natt, og gubben måtte allerede da ta over trening av hestene etter jobb, så han hadde nesten tre jobber på 100% stilling;)) Men etter det har det bare skjedd i nykk og napp. Men i gjengjeld har vi kommet nærmere hverandre og vi bruker mer kvalitets tid i sengen for å kose og prate med hverandre og nyte tilværelsen. tror nok også han er litt sliten nå som jeg orker mindre i alt dette!

Back
Topp