Har dere mennene med inn . . . .

Har hatt mannen med inn sammen med meg på uttakene :) Har hatt to forferdelige uttak så at han er med meg inn er for meg nødvendig, han holder meg i handa, snakker med meg underveis og tørker tårer når jeg trenger det! Dessuten så er vi jo en flytur unna hjemme, hadde kanskje vært annerledes om vi var bare et øyeblikk unna hjemmet.

Mannen er men på uttak og innsett men ul reiser jeg alene... men jeg ser at jeg kunne godt tatt uttaket alene... takler smerte best alene... men innsettet er fantasisk for begge å se...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min har vore med dei fleste gongene. På 1.uttak turde han ikkje vera med då me høyrde ei som skreik i smerte rett før eg skulle inn;) På alle dei andre uttakene har han vore med inn og på dei fleste av innsetta. På eine fryseforsøket eg hadde i Dk hadde eg med meg ei venninde då sambo var i utlandet på jobb.

min kjære mann skal nok uten tvil bli med i November når vi skal igang... noe annet ville blitt fryktelig feil for oss begge.
Men alle må få ta de valgene de er trygge med selv. For andre blir det kanskje helt feil og ha med mannen, uansett hvor rart det virker i våre øyne :)

Mannen var ikke med på den UL som var rett før uttak første gang.. Fikk beskjed om mulig overstimulering, fare for at det ikke ble uttak osv..Måtte tilbake etter noen dager å ta blodprøve.. Da gren jeg, gikk virkelig på en smel :(
Det ordet seg og vi fikk ut egg :)
Etter dette har mannen min vært med på alt, vi er trosalt to som går igjennom prosessen sammen.

Back
Topp