Har dere mennene med inn . . . .

Butterfly75

Glad i forumet
Når det tar ut egg og setter inn.
Hvorfor ev. hvorfor ikke?

Jeg har sambo med hele tiden, jeg mener vi er to om dette og vil ha han ved min side ♡

Grunnen til at jeg spør at jeg så et par der mannen ikke var med verken ved uttak/innsett og dette forundret meg.
Eller er det bare meg som er rar? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid med mannen! Kunne ikke klart meg uten:) både uttak og innsett:)

har og alltid med meg mannen :) kunne ikke klart meg uten, god støttespiller og som du sier vi er to om dette ønsket..

Jeg hadde med meg mannen på uttaket,noe annet ville vært unaturlig for vår del. Hehe, det er jo på den måten vi lager babyen vår og da synes jeg det er på plass at han holder hånda vår mens det pågår hvertfall!! Under innsetting var min mann reist offshore og kunne ikke være med på det,så da gikk jeg alene..og det gikk fint det også! Kan jo være at den du så som var alene hadde en grunn til det...men altså, var hun alene under uttak? Må ikke mannen levere feske sædceller den dagen da?

Nå har jeg ikke startet prosessen enda men har time 1.okt. Sambo har da nettopp begynt i ny jobb,så han kommer nok bare til å være med de dagene han MÅ være der. Noe jeg synes er helt greit. Bruker litt tid på reis fram og tilbake så ville kansje vært mer med hvis d var i samme by.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg hadde med meg mannen på uttaket,noe annet ville vært unaturlig for vår del. Hehe, det er jo på den måten vi lager babyen vår og da synes jeg det er på plass at han holder hånda vår mens det pågår hvertfall!! Under innsetting var min mann reist offshore og kunne ikke være med på det,så da gikk jeg alene..og det gikk fint det også! Kan jo være at den du så som var alene hadde en grunn til det...men altså, var hun alene under uttak? Må ikke mannen levere feske sædceller den dagen da?

Mannen var der. Han satt utforbi og venta :confused: ser den om det er vanskelig å komme fra, men å sitte på venterommet?

Har med mannen :)
Er to fryseforsøk han ikke har fått blitt med på grunnet han akkurat hadde begynt i ny jobb, men denne gangen tok han fri og ble med ♥

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

Mannen var der. Han satt utforbi og venta :confused: ser den om det er vanskelig å komme fra, men å sitte på venterommet?

Oi,var jeg som ikke leste det du skrev først skikkelig...ja DET var skikkelig merkelig!??! Det hadde ikke vært oss..og tydeligvis ikke resten av gjengen her inne heller ;)

aldri om min mann hadde fått lov til å sitte på venterommet i mens! Han er som regel alltid med vis ikke det er noe på jobb som hindrer han.

han kommer til å bli med hvis det lar seg gjøre mtp jobben hans. noe annet er uaktuelt for meg. vi er to om dette :)

Mannen er med på alt, også ultralyder - gikk på en smell den første gangen det ble avbrutt (var alene på UL når det kom dårlige nyheter)... Må støtte hverandre så mye som mulig;-)

Ved uttak så kan man jo ikke kjøre bil på en stund så da må han jo nesten være med men han ofte vært alene på innsett ..

Kan man ikke kjøre bil,er det pgr av noen medisiner vi må ta? Har som sagt ikke startet min første runde enda. Vi bor i stavanger og skal til klinikken i haugesund. Vi kjører nok når mannen er med men hvis jeg reiser alene tar jeg nok kystbussen.

Mannen er jo med for å gjøre sin del, men har ikke hatt behov for å ha ham med på egguttaket etterpå. Han har vært med noen av gangene, men andre ganger har han dratt tilbake på jobb igjen. Synes ikke det er noe rart med det?

Kan man ikke kjøre bil,er det pgr av noen medisiner vi må ta? Har som sagt ikke startet min første runde enda. Vi bor i stavanger og skal til klinikken i haugesund. Vi kjører nok når mannen er med men hvis jeg reiser alene tar jeg nok kystbussen.

Etter uttak kan man ikke kjøre bil pga medisinene ja :) men man kan fint kjøre bil etter insett. :)

Mannen er jo med for å gjøre sin del, men har ikke hatt behov for å ha ham med på egguttaket etterpå. Han har vært med noen av gangene, men andre ganger har han dratt tilbake på jobb igjen. Synes ikke det er noe rart med det?

Det jeg syntes var rart var at han satt med oss på "venterommet" med oss at han ikke ble med henne inn. Båd ved uttak/innsett. Men er jo opp til hver enkelt, men jeg reagerte på det.

Ja, det var kanskje litt rart. Mannen min har vært med inn de gangene han har hatt anledning til å bli så lenge.

Back
Topp