Har dere med pappa'ne på UL?

x1xAprilbaby2010

Andre møte med forumet
Vi tenkte å reise begge to[:)]
Men lurte på om det var vanlig de første gangene:)??
Og etterhvert? Har dere hatt med dere mannfolka på svangerskapskontroller også?
Fikk en UL i morgen, kontordama ringte meg akkurat om en avbestilling:)  Gleder oss veldig!!

Forige svangerskap var sambo med på _ALT_, men denne gangen tenkte vi at han ikke trenger være med på noe mer enn ordinær ultralyd :) eg får jo ul ved hver kontroll, er ikke alltid like spennende for han ^^

Siden vi bare har mistet så skal han bli med på første UL nå på mandag. Han har også gitt utrykk for at han har lyst til å være med på det meste. God støtte for meg, da jeg gruer meg mer en gleder meg. Redd for at noe er galt.

sist gang var sambo selvfølgelig med på den ordinære ul, og så var han med på en time hos jordmor, og med på omvisning på sykehuset. ellers gikk jeg alene:)

denne gangen blir han nok bare med på ordinær ul:)

Kjæresten skal være med på det meste, utenom gruppetimen hos jordmor. Da sa jordmor at vi skulle komme alene

Sambo var med på alt i forrige svnagerskap, så lenge han var hjemme.
Både på ul, jordmor og lege. Han syntes det var stas å være med å se den lille på skjermen på ul, og høre hjertet hos lege og jordmor :)
Han har vært med på begge ultralydene så langt. og kommer til å være med på de neste også:)

ja mannen blir  med på ul:) men lurer på no hva som skjer når vi ikke har barnehageplass til gutten så håper mamma kan passe han mens vi er på ul:) 

Skal berre ha ordiner ul, men då skal pappaen vere med ja[:D]

Ordinær Ul blir han selfølgelig med på...trur ikke jeg hadde fått lov til å dra alene på det [;)]

Ellers blir han med når det passer sann trur jeg... Var med på første legekontroll, jobben hans er noen byggninger bortenfor og det passet sann.

Sist gang var han med noen ganger hos legen, men ikke til jordmor.

I forrige svangerskap var mannen med på absolutt alt. Både kontroller og ultralyder, senere har han vært med på barseltreff på helsestasjonen.

I dette svangerskapet kommer han til å være en del borte pga av jobb, så han vil ikke få like mye med seg, men ultralyden har han sagt han SKAL være med på, hihi. Syns han er SØT jeg! Er veldig fint å ha han med, være to om dette - for det blir ikke det samme å fortelle om det etterpå.

Min kjære var bortreist da jeg hadde UL, så hadde med en venninne.
Var med på senere UL på sykehuset.
Kontroller gikk jeg selv på.

Denne gangen vil jeg at han er med på UL hvis han har muligheten.

sambo var med på ul ja,han var ikke så mye med til legen å jordmor,men synes d var helt greit. Han skal være med denne gangen oxo,å tror han gleder seg=)

Her er sambo bare med på ordinær ul[:)]

æ trur samo bare ska være me på ordinær ul. ska ikkje te jordmor før 13 okt så vi har ikkje snakka så mye om d, d e jo så lenge te. han bir sikkert me vess d passe me jobben og sånn

Høver ikke sånn at han blir med på de tidlige ul denne gang, men han var jo med snuppa. Men på den ordinære skal han være med[:)]

Vil ha ham med på UL, men hos legen liker jeg best å være alene.

Back
Topp