Har dere mange venner/ vennepar?

*Labambie

Forumet er livet
Det slo meg brått at det har ikke jeg/ vi! Tidligere har det vært sånn pga mye jobbing og lite fritid, nå har jeg jo vært sykemeldt en evighet og skal gå i permisjon en evighet. Nå slår det meg hvor få venner vi faktisk har! Og det er utrolig trist, det føles nesten som et nederlag at vi med vilje ikke har prioritert det mer. Jeg har jo alltid jobbet 10-11 timer om dagen (lang reisevei) og annenhver helg, så når jeg endelig hadde fri var det avslapning og familietid som sto i høysetet. 
Savner så veldig å ha noen å finne på ting med litt oftere enn det jeg har nå... 

Tja, vi henger ikke mye sammen nei, men har 2  par vi er ofte på hytteturer og sånt sammen med, de er faddere på ungene, og vi møtes ofte for å spise ute :) HERLIG å ha slike vennepar, der både jeg og damene og mannen og mennene går fint sammen :D

Jeg har jo en del venninner, men henger ikke ofte sammen, ei som jeg er ute å går tur med flere ganger i uka da :D Det er koselig. :)

Jeg er ung mor, og de andre har ikke barn, så da blir det litt mindre festing og sånt.

Jeg er så heldig å ha en ganske stor venninnegjeng. De fleste av oss har holdt sammen siden ungdomsskolen og treffes jevnlig, i tillegg til at det har kommet til ny etter hvert. Mannen har funnet tonen med flere av deres menn, så vi treffes ofte som par også. 

nei =(

har en nakkeskade med kroniske smerter som gjør at alle krefter går til jobb og familie.

har mer bekjente.

Jeg har vel de vennene jeg trenger, jeg har en del venniner. Men er mest med to av de bare:) Vi kunne nok hatt enda fler, men jeg er dårlig til å holde kontakt og ta kontakt:)

Nei, det skjedde noe da vi fikk barn, skjønte allerede etter noen måneder at det kom til å bli vanskelig å finne faddere innenfor vennegjengen, denne ganger er det nesten umulig :( Var bedt på fest i går og hadde gledet oss lenge men så ble vi syke alle tre på fredag :( 

Vi/jeg har ikke mange venner. Jeg har mange bekjente, men ikke som jeg teffer så mye. Jeg har to gode venninner som jeg er en del sammen med, flere enn det klarer jeg faktisk ikke å forholde meg til :P Jeg har prioritert å ha få og nære venner som jeg føler jeg kan gi og få 110'% av :)

Av vennepar har vi et par vi er en del sammen med (hvor damen er en av mine venninner, og vi møttes gjennom mennene, hehe), og et nabopar vi kommer veldig godt over ens med :)

Vi trives godt med situasjonen, og liker å ha en del tid for oss selv også.

Du har ikke noen gamle kjenninger du kan ta opp kontakten med da? Eller om du har tid/overskudd til å begynne med en fritidsaktivitet hvor du kan stifte nye bekjentskaper? :)

Vi har noen, er vel 2 par vi ser med jevne mellomrom, og som vi kommer godt overens med.
Og så har vi 2 par til vi ser i ny og ne, som ikke passer 100% med personlighetene våre.
Mulig vi får et par til, mannen har nylig blitt kjent med en som har flyttet til Oslo med familien, konen hans ønsker vist å bli kjent med oss, håper vi kommer godt overens. Synes alltid det er hyggelig med flere venner Skulle av og til ønske vi hadde flere, men akkurat nå tror jeg det hadde blitt vanskelig å finne tid til mer sosial omgang. 

Eg har mange venner, og me har nokon få vennepar, skulle gjerne hatt fleire.

Dei fleste vennene til sambo bur ikkje her, så det er jo trist for han.

Ellers så føler eg at vennene eg har hatt "alltid" aldri forsvinner sjølv om me har lite kontakt no når alle har familie, og ikkje bur samme plass, det er deilig å veta at dei er der for meg når eg treng det.
Har ellers to venninner som bur i nærheten her som eg treffer ofte. Ho eine har nettopp fått baby så me vil jo ha deler av permen i lag.

Har også nettopp fått vite at to andre venninner også er gravide, eg skal ha i jan, ei i febru og ei i mars.
Det kallar eg meget god timing

Nei, ikke ett eneste par :( 
nesten så jeg henger opp lapper på butikkene i nærheten.. 
har så utrolig lyst på ett vennepar som vi kan dra på ferier med og grilldager med osv.. 

Men vi får nok leve i ensomheten gitt.. 

Ja, maaange. Ikke alltid like flinke til å pleie de da. Men vi har noen hytteturer året igjennom, også blir det noen fester i tillegg. I dag var vi i barnebursdag i vennegjengen og var da 19 barn + voksne :)

Nei, dessverre...De fleste av vennene vi har/hadde har flyttet fra byen for lenge siden, merker at jeg savner vennepar med unger her i nærheten.

Nei. Jeg har fire venninner, men det er kun to av dem jeg ser regelmessig. Det er dessverre ikke så ofte, men de to jeg har er iallefall gode venninner :) 

Hun ene av dem er sammen med barndomskameraten til mannen, men det er egentlig sånn at vi finner på ting/treffes hver for oss. De har sin "greie" som nå er å samle på gamle nintendospill og jeg og min venninne er nok ikke helt "der" :p 

Men jeg skulle gjerne hatt mange venner!

Ja/jo har da det,men er ikke alltid like flink på å finne på noe,når tiden ofte går i familie,jobb og barnas fritidsaktiviteter.... Men har et par kjempe gode venniner som blir brukt en del tid på og han har noen kompiser:-)

Nei. Ingen vennepar.
Èn kamerat som vi møter "ofte", har barn. Jeg har en venninne jeg møter en gang iblant.
Jeg har noen venninner men bor langt unna som jeg har møtt èn-tre ganger (blitt kjent via babyverden). Samboeren har et par kamerater og som han prater med, men de har detb litt mindre av.

*Emma08* skrev:
Nei, ikke ett eneste par :( 
nesten så jeg henger opp lapper på butikkene i nærheten.. 
har så utrolig lyst på ett vennepar som vi kan dra på ferier med og grilldager med osv.. 

Men vi får nok leve i ensomheten gitt.. 

Mhm sånn det er her også. 

Hva med å ta kontakt med gamle venner, evt. om du blir med på noen aktiviteter kan du jo bli kjent med folk via det?

Har heldigvis to veldig gode venninner som betyr veldig mye for meg, vi har vært sammen siden vi var i bhg.. Ellers har jeg jo fått mange flere venner/vennepar ettersom barna har komt, jobb osv :) Føler meg heldig :)

Back
Topp