Har dere mange vennepar....

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi mangler ogsð vennepar vettu - hadde håpet på at vi allerede hadde fått bedre kontakt enn det vi har fått altså[8|] men det har jo vært litt hektisk (og så er vi desverre blitt litt for vant med å ikke ha noen og dermed veldig dårlige på å ta initiativ[&:][&:])...

Men èn ting er helt sikker: Vi er fortsatt på vei med å invitere dere til middag[8D].

Nei - så fremt dere føler at vi er ok å være med så må vi bare prøve å skjerpe oss[8D][:D]

Hehe, dere er absolutt aktuelle!! [:D] Men jeg er litt sånn at jeg ikke vil bry folk liksom.....Tenker at de har vel andre ting å finne på enn å komme hit.... Men jeg får kanskje legge vekk de tankene, og bare hoppe i det. Vi er jo mye opptatt selv, med full jobb og sånn, også blir det daffing i helgene. Men vi får ikke gi opp, vi får møtes med mann og barn snart igjen og [:)]

Nei men da er vi bare nødt å jobbe med saken[8D].
Jeg har aldri vært kjent for å ha problemer med å komme i kontakt med folk - men jeg lurer på om jeg rett og slett har blitt for vandt til "ensomheten" gjennom årene og liksom bare slått meg til ro med at vi henger sammen bare to (og så ble vi tre såklart[8D])

Misliker den utviklingen fryktelig mye altså - men så finner man kanskje pittelitt forklaring i det at K aldri kan være med på noe som inneholder alkohol i helgene - og det er jo som regel i helgene vanlige folk har middagsbesøk med ett par glass vin og kos[8|][&o][8D].

Men det er ikke unnskyldning nok siden det finnes mange andre måter å tilbringe tid med andre[:D]

Back
Topp