Har dere mange vennepar....

tingeling1

Forumet er livet
....som dere finner på ting sammen med? Har disse venneparene også barn?

Mulig vi er noen einstøinger, men vi har så og si ingen..... Vi hadde et vennepar, men nå har de gått fra hverandre... (mannens bestekompis) Mange av mine venninner bor i hjembyen min, og de har mannfolk som ikke mannen min ikke er sååååå begeistret for, eller så er de veldig forskjellige. Jeg som er så glad i å styre og stelle med mat og kaker til folk som kommer på besøk, har jo nesten aldri noen på besøk....[8|]

Kjenner jeg blir litt misunnelig når jeg leser om andre venner som stadig er sammen med vennepar der de spiser sammen, spiller spill og har med barna til.... Hvordan får men seg vennepar i voksen alder liksom???? Æsj, jeg er virkelig ikke god på å skaffe meg venner altså....[&:]

ja, faktisk så har me ein del vennepar som har unger!! Men de felste venneparene har hatt, som oss, ein travel høst/ vinter med oppussing og dvs..så det har blitt begrenset med sosilisering på kveldstid!! Men prøver å være flink å besøke hverandre!!! Men prøver kanskje å reise på ferie ilag o.l!! Blir kanskje bedre når ungene er større igjen- akkurat no er det ganske lik i alder..og legger seg jo i 8 tiden!!!

Har du ingen venniner med unger da???

nope har ikke det.. og vi lengter som gale etter andre par med barn..
men ikke lett å få tak i nei. nesten så vi har skrevet lapp å hengt opp rundt omkring at vi søker vennepar med barn[8D] hehe [:D]

savner å ha noen å gjøre ting med, dra på ferietur med barna sammen med, og ja..
men vi håper det dukker opp noen snart[:-]

Vi mangler ogsð vennepar vettu - hadde håpet på at vi allerede hadde fått bedre kontakt enn det vi har fått altså[8|] men det har jo vært litt hektisk (og så er vi desverre blitt litt for vant med å ikke ha noen og dermed veldig dårlige på å ta initiativ[&:][&:])...

Men èn ting er helt sikker: Vi er fortsatt på vei med å invitere dere til middag[8D].

Nei - så fremt dere føler at vi er ok å være med så må vi bare prøve å skjerpe oss[8D][:D]

Hadde ikke for ett år siden, men har mange nå [:)] Men vi har måttet jobbet litt for å få det slik. Invitert folk hit og prøvd å få gjort avtaler med de når vi har møtt de på lekeplassen, butikken osv. Så nå er det ikke lenger bare vi som inviterer, men nå blir vi faktisk invitert hit og dit også [;)] veldig koselig, men har som sagt krevd en aldri så liten innsats.

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi mangler ogsð vennepar vettu - hadde håpet på at vi allerede hadde fått bedre kontakt enn det vi har fått altså[8|] men det har jo vært litt hektisk (og så er vi desverre blitt litt for vant med å ikke ha noen og dermed veldig dårlige på å ta initiativ[&:][&:])...

Men èn ting er helt sikker: Vi er fortsatt på vei med å invitere dere til middag[8D].

Nei - så fremt dere føler at vi er ok å være med så må vi bare prøve å skjerpe oss[8D][:D]

Hehe, dere er absolutt aktuelle!! [:D] Men jeg er litt sånn at jeg ikke vil bry folk liksom.....Tenker at de har vel andre ting å finne på enn å komme hit.... Men jeg får kanskje legge vekk de tankene, og bare hoppe i det. Vi er jo mye opptatt selv, med full jobb og sånn, også blir det daffing i helgene. Men vi får ikke gi opp, vi får møtes med mann og barn snart igjen og [:)]

Vi hadde veldig mange før, men de siste årene har det rett og slett blitt nedprioritert.... Fra alle kanter! [&:]

Og skal jeg være ærlig, så gjør det meg ikke sååå mye... for jeg har mer enn nok med jobben og familien min......[;)][&:]

Men vi har broren min og kona hans, de er vi ganske mye sammen med - finner på ting sammen med de osv....

ORIGINAL: TePa

Hadde ikke for ett år siden, men har mange nå [:)] Men vi har måttet jobbet litt for å få det slik. Invitert folk hit og prøvd å få gjort avtaler med de når vi har møtt de på lekeplassen, butikken osv. Så nå er det ikke lenger bare vi som inviterer, men nå blir vi faktisk invitert hit og dit også [;)] veldig koselig, men har som sagt krevd en aldri så liten innsats.

Men hvordan inviterer man bare noen da? Vi har ingen unge naboer, bare gamlinger..... Dere har vært flinke altså!! [:)]

ORIGINAL: *Emma08*

men ikke lett å få tak i nei. nesten så vi har skrevet lapp å hengt opp rundt omkring at vi søker vennepar med barn[8D] hehe [:D]

savner å ha noen å gjøre ting med, dra på ferietur med barna sammen med, og ja..

Hvor bor dere??? Haha [:D] Ja, kanskje vi får henge opp lapp på butikken om at vi søker vennepar [:D]

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: TePa

Men hvordan inviterer man bare noen da? Vi har ingen unge naboer, bare gamlinger..... Dere har vært flinke altså!! [:)]

Har jo vært litt naboer, så har han noen kompiser med samboer og jeg noen venniner med samboer som vi drar med hverandre til, gjennom barna i bhg og jobben har det jo også kommet noen. Men det skal sies at vi for ca 1,5 år siden flyttet til en helt ny plass der han kjente noen få og jeg hadde en vennine så om vi skulle overleve her var det egentlig bare å kaste seg ut i det. Er i utgangspunktet veeeeldig dårlig på sånt jeg også [;)]

Ja vi har 2 vennepar her hjemme vil jeg si, begge er mine bestevenninner. Så i england har vi også noen stykker. Det ene venneparet har ikke barn, så naturlig nok så er vi ikke like mye med dem, som med det andre paret som har barn [:)] De uten barn kommer på besøk til oss på kvelden når jentene har lagt seg. Da sitter vi voksne jentene å hekler, og mannfolk snakker bil og bisniss. Med de som har barn så drar vi på lekeland i helgene, eller på den genial Peppes Pizza på Aker brygge.. drar på besøk til dem.. Veldig deilig å ha vennepar med barn - gull! og er veldig gla for det [:)]

Ja egentlig 3 her hjemme når jeg tenker over det, det tredje paret har også barn - men vi ser devserre ike de like mye.

MEN HIMMEL OG HAV!!!! Prinsessen og hennes er jo vårt vennepar vil jeg si, vi prøver å finne på ting med dem!!! Tenk å glemme ei av verdens beste jenter da!!! [&:][:D]

ORIGINAL: tingeling1

Hvor bor dere??? Haha [:D] Ja, kanskje vi får henge opp lapp på butikken om at vi søker vennepar [:D]

bor på Rena, hehe, litt langt unna hønefoss, om ikke hadde vi nok hengt oss på dere[8D]

Hmmmm... Vi er egentlig ikke så gode til å finne på ting med dem, men jeg har to venninner som også har barn født i 2008 (og hun ene skal ha nr to nå i 2011[:)]), og det er vel mest sånn at det er jeg som er sammen med dem... Ikke som par, og ikke særlig ofte heller[&:]

Ellers har vi jo broren til Stian som er sammen med stesøsteren min. Vi er heller ikke veldig mye sammen med dem, men de bor 5 minutter unna nå, så da blir det kanskje mer?

Og vi driver og etablerer oss som vennepar med ei jeg møtte på et treff vi hadde på Aker Brygge for to år siden. Til helgen skal vi reise til Kvitfjell med dem og bror/stesøster om alt går etter planen.

Stian har også to kompiser her med barn, og jeg går godt overens med damene der, men de er vi så og si aldri sammen med av en eller annen grunn[&:]

Vi er oftere sammen med to vennepar vi har i Kristiansand, faktisk.. Hjelpes! Her må vi omprioritere, for sånne vennepar er jo gull verdt!

Takk for påminnelsen!

jeg har mange venninner med mann og barn.. men desverre er det ikke så mange med samme interresene som K..

alle er fotball gutter og K er interressert i båt, bil og vannsport. Synd..

vi er mye sammen med søstrene mine og familiene deres da. Det er nok de nærmeste vennene vi har som par og familie.

jo vi har 4 vennepar med barn.. men de har litt for mange barn[&:][8D] så det er litt vanskelig å finne på noe også er de litt større enn A.. det gjør jo ikke noe det altså men det er ikke altid like moro for de eldste.. om sommeren er vi flinke til å grille sammen[:)] men ellers er vi ikke klinke i det hele tatt... savner det men alle er opptatt med mange barn, jobb og aktiviteter

Vi har en del vennepar med unger, men sjeldent vi finner på noe alle sammen med mannfolk. Vi er litt i to gjenger, en med unger og en uten unger, når de som ikke har unger får så blir det nok mere sånt. [;)]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Ja vi har noen[:)] Egentlig er ikke vi så flinke til å være med venner sammen han og eg... Jeg er mye med mine venniner, og han med sine kamerater.

Er vel litt sånn her også.. [:)]

Stort sett alle kompisene til K har barn, så vi har egentlig mange å velge i, men dagene forsvinner liksom bare.. Men mannen er faktisk veldig flink til å ta Malene med på besøk, til de som har unger! [:)] Kjekt for ho med lekekamerater, utenom barnehagen også..

Vi har en ganske så stor gjeng. Så er det ca 50% av oss som har barn eller kasnkje mer hvis jeg tenker etter.

Vi har et vennepar som er veldig nær oss som ikke har barn.

I begynnelsen når jeg gikk gravid så virka det som at ingen ville invitere oss på noen ting, men nå så forstår de jo at vi kan "rive" ned huset forde om Emma er tilstede og sover der :)

Så vi møtest ganske så ofte da...Noen er jo spredd langt nedi sør,men møtest når de er her på Mo da[:)]

Jeg har mine venner og han sine kompiser...[:'(][:'(]

Og det selv om mennene har felles interesser, barna er på noenlunde samme alder og..[8|]

Etterå ha hørt ene venninna buse ut om hvor kjipt det var med fullbooka uke og besøk og middager hele tida så tør jeg ikke invitere. Vil ikke bry folk med det heller liksom.. Dessuten pleier det ikke passe heller.. Og vi blir ikke invitert til de heller så..

Back
Topp